Стратегiя становлення та розвитку — досвiд лiдера

 2 347
Бельгійська компанія Deceuninck вже біля 40 років займається виробництвом полімерних профільних систем. Окрім головного виробничого підприємства, розташованого на заході Бельгії недалеко від міста Брюгге, сьогодні компанія Deceuninck має виробничі структури у країнах Європи, Азії та США.

Передумовами, що забезпечили високу якість продукції Deceuninck, є багаторічний досвід у галузі екструзії, постійні розробки нових технологій, наявність власної виробничої бази з виробництва сировини та виготовлення екструзійного оснащення, а також наскрізна система контролю за процесом виготовлення продукції.

Якісна різниця між профілями різних виробників значною мірою пояснюється різницею складу вихідного матеріалу та його кінцевого вигляду. Deceuninck володіє унікальним “рецептом” складу свого вихідного матеріалу, що вигідно відрізняє профільні системи Deceuninck від інших виробників. Після утворення Deceuninck Compound у 1988 році найсучасніша технологія цілковито автоматизованого машинного парку поєднується з ноу-хау та роботою висококваліфікованої команди спеціалістів.
Важливим елементом, що визначає якість профілю, є, зрозуміло, його форма. У відділі проектування Deceuninck цю форму розробляють спеціалісти з багаторічним досвідом у даній галузі. Технологічні та фасонні матриці, які гарантують бездоганність форми, виготовляються окремим підрозділом фірми — Demaplast.
Якість є девізом Deceuninck. На підприємстві регулярно відбираються екземпляри усіх профілів для перевірки габаритів, кольору, термостійкості, усадки, ударної в’язкості та товщини фасонної наладки. Готові вікна та двері перевіряються на повітро- та водопроникність, звукоізоляцію та теплопередачу. Щоденний контроль експертами лабораторії забезпечує стабільну якість профілів, які ретельно перевіряються на відповідність європейським нормам бельгійських та закордонних органів з контролю якості. Фірма Deceuninck отримала всі необхідні сертифікати, пройшовши сертифікацію в Україні. Так само, як і завод із виробництва вихідної сировини, усі інші виробничі підрозділи Deceuninck володіють сертифікатом ISO 9001: 2000. Сертифікат якості, наданий фірмі незалежною організацією (Belgian Construction Association — Бельгійська асоціація сертифікації будівельних виробів), є також дійсним щодо профілів, які після процесу екструзії піддавались одному чи кільком видам додаткової обробки.

У 2002 році обіг компаній Deceuninck і Thyssen Polymer склав 549 млн. євро, географічно розподілившись на країни Бенілюкс — 9,1%, Німеччину, Австрію, Швейцарію разом — 10,4%, Великобританію — 14,2%, Південну Європу — 18,8%, Центральну та Східну Європу — 16,2%, Північну Америку — 26,2%, Азію — 5,1%.

  З історії
Компанія Deceuninck була заснована у 1937 році Бенарі Декенінком, батьком та дідом теперішніх керівників фірми. У ті часи компанія виготовляла такі вироби, як удзики, гребінці, пряжки та інші необхідні у побуті речі. На початок 1960-х років фірма обирає новий напрямок у пластиковій індустрії — екструзію високоякісних пластикових пластин для жалюзі. Дуже швидко ця продукція почала користуватися великим попитом, тому компанія вирішила перейти на виробництво повної гами профілів методом екструзії.
У 1970 році у Франції був заснований перший іноземний філіал компанії. Паралельно створюється ряд філіалів у більшості західноєвропейських країн. 1985 рік став черговою віхою в історії Deceuninck: компанія була успішно представлена на Брюссельській біржі, і з того часу її акції продовжують безперервно зростати.
Після перетворень, що відбулися у країнах Східної Європи, компанія успішно вийшла і на ці ринки. Так, у 1993 році були відкриті філіали у Польщі та Чехії, пізніше — в Україні, Литві, Росії, Румунії та Хорватії.
У 1995 році компанія Deceuninck зарекомендувала себе на американському ринку, ставши власником фірми Slocomb Industries. А з придбанням у 1997 році американської фірми Dayton Technologies Deceuninck здобула статус однієї з провідних компаній-переробників ПВХ не лише у Європі, але й у США.
У травні 2002 року Deceuninck придбала 75% акцій Detajoint — компанії, що екструдує високоякісні ущільнювачі для ПВХ-вікон. Ця угода є частиною інтегральної стратегії групи Deceuninck, що має на меті об’єднання максимально можливої кількості взаємопов’язаних процесів для розвитку конкретної галузі бізнесу в межах однієї компанії.
У квітні 2003 року Deceuninck оголосила про підписання контракту на придбання Thyssen Polymer, екструзійного підрозділу ThyssenKrupp Technologies. Об’єднання з Thyssen Polymer робить Deceuninck однією з найбільших компаній світу в даній галузі промисловості.
На думку Clement De Meersman, Голови ради директорів Deceuninck, у Thyssen Polymer і Deceuninck однакова філософія бізнесу — чітка орієнтація на кінцевого споживача, висока якість екструзії, а також наявність бази для виготовлення власного екструзійного оснащення. Крім того, віконні та дверні системи Thyssen Polymer, як і їх ринок розповсюдження, вдало доповнюють системи та ринок Deceuninck.

Інновації
У грудні 2003 року вздовж траси Е17 по дорозі у Гент (Бельгія) був встановлений перший в світі звуковий бар’єр довжиною 1,8 км та висотою 2,5 м із вторинного ПВХ. Перед цим у Астені (Нідерланди) Deceuninck встановила менші секції подібних бар’єрів.
Загальна площа стіни 6500 м2, що відповідає близько 200 тоннам твердого ПВХ, якого піддали вторинній переробці за унікальною технологією Cyclefoam, розробленою компанією Deceuninck. На виставці у Дюссельдорфі в 2001 році ця технологія була нагороджена бронзовою медаллю за інновації.
“Під час використання звукових бар’єрів Cyclefoam Deceuninck розв’язує одночасно два завдання: з одного боку пропонує нове вирішення використання відходів ПВХ, а з другого — новий звукоізолюючий бар’єр для автомагістралей. В одному кілометрі такого бар’єру міститься ПВХ від 450 знесених будинків”,— говорить Clement De Meersman.
Інновація не лише в тому, що це перший звуковий бар’єр із ПВХ. “Даний продукт є нововведенням і з погляду унікальних властивостей покриття Decoroc, яке нанесене на панелі”, — повідомляє Michel Strypstein, директор підрозділу Delta, створеного для розробки інноваційних проектів.

У грудні 2003 року вздовж траси Е17 по дорозі у Гент (Бельгія) був встановлений перший в світі звуковий бар’єр довжиною 1,8 км та висотою 2,5 м із вторинного ПВХ


Застосування Decoroc — декоративного оздоблення, розробленого Deceuninck, — забезпечує не лише простий монтаж бар’єру, але і його високу опірність впливу ультрафіолету, а також водо- та пиловідбиття.
Панелі повністю піддаються вторинній переробці. Після демонтажу матеріал переробляється для виробництва нових будівельних профілів, забезпечуючи цим найбільш замкнений цикл виробництва.

Deceuninck/Thyssen Polymer посилює вплив у Росії
Ринки збуту у Східній Європі вимагають уваги в зв’язку з високою перспективністю. З метою розробки адекватної стратегії роботи на ринку СНД планується створення дочірнього підприємства у Москві. Більш детально щодо перспектив буде повідомлено під час прес-конференції, яка відбудеться в рамках виставки “Вікна і Двері” 5-8 квітня 2004 року.
Прийняттю даного рішення передувала велика робота. Московська фірма “Интерполимер” з 1997 року є партнером компанії “Thyssen Polymer”. Саме з метою більш широкого використання потенціалу на ринку вікон та дверей планується створення власного торгово-виробничого підприємства, яке буде здійснювати постачання переробників профілю та дилерів Deceuninck у Москві, Єкатеринбурзі, Новосибірську та інших містах.

Основними етапами бізнес-плану компанії на 2003-2007 рр. є внутрішня консолідація всіх компаній групи Deceuninck, інтеграція (зокрема з Thyssen Polymer) та розвиток. Зараз на стадії розробки знаходяться нові віконні системи. Особлива увага приділяється збільшенню частки продажу будівельних профілів. Мета бізнес-плану — підвищення обсягів продажу до 700 млн. євро до 2007 року.

Представництво ДЕКЕНІНК в Україні

 

Найдите все свои архитектурные решения через OKNA.ua: Нажмите здесь чтобы зарегистрироваться. Вы производитель и хотите наладить контакт с клиентами? Кликните сюда.

Новое и лучшее