Стратегiя становлення та розвитку — досвiд лiдера

Страница 2 из 2

У 1995 році компанія Deceuninck зарекомендувала себе на американському ринку, ставши власником фірми Slocomb Industries. А з придбанням у 1997 році американської фірми Dayton Technologies Deceuninck здобула статус однієї з провідних компаній-переробників ПВХ не лише у Європі, але й у США.
У травні 2002 року Deceuninck придбала 75% акцій Detajoint — компанії, що екструдує високоякісні ущільнювачі для ПВХ-вікон. Ця угода є частиною інтегральної стратегії групи Deceuninck, що має на меті об’єднання максимально можливої кількості взаємопов’язаних процесів для розвитку конкретної галузі бізнесу в межах однієї компанії.
У квітні 2003 року Deceuninck оголосила про підписання контракту на придбання Thyssen Polymer, екструзійного підрозділу ThyssenKrupp Technologies. Об’єднання з Thyssen Polymer робить Deceuninck однією з найбільших компаній світу в даній галузі промисловості.
На думку Clement De Meersman, Голови ради директорів Deceuninck, у Thyssen Polymer і Deceuninck однакова філософія бізнесу — чітка орієнтація на кінцевого споживача, висока якість екструзії, а також наявність бази для виготовлення власного екструзійного оснащення. Крім того, віконні та дверні системи Thyssen Polymer, як і їх ринок розповсюдження, вдало доповнюють системи та ринок Deceuninck.

Інновації
У грудні 2003 року вздовж траси Е17 по дорозі у Гент (Бельгія) був встановлений перший в світі звуковий бар’єр довжиною 1,8 км та висотою 2,5 м із вторинного ПВХ. Перед цим у Астені (Нідерланди) Deceuninck встановила менші секції подібних бар’єрів.
Загальна площа стіни 6500 м2, що відповідає близько 200 тоннам твердого ПВХ, якого піддали вторинній переробці за унікальною технологією Cyclefoam, розробленою компанією Deceuninck. На виставці у Дюссельдорфі в 2001 році ця технологія була нагороджена бронзовою медаллю за інновації.
“Під час використання звукових бар’єрів Cyclefoam Deceuninck розв’язує одночасно два завдання: з одного боку пропонує нове вирішення використання відходів ПВХ, а з другого — новий звукоізолюючий бар’єр для автомагістралей. В одному кілометрі такого бар’єру міститься ПВХ від 450 знесених будинків”,— говорить Clement De Meersman.
Інновація не лише в тому, що це перший звуковий бар’єр із ПВХ. “Даний продукт є нововведенням і з погляду унікальних властивостей покриття Decoroc, яке нанесене на панелі”, — повідомляє Michel Strypstein, директор підрозділу Delta, створеного для розробки інноваційних проектів.

У грудні 2003 року вздовж траси Е17 по дорозі у Гент (Бельгія) був встановлений перший в світі звуковий бар’єр довжиною 1,8 км та висотою 2,5 м із вторинного ПВХ


Застосування Decoroc — декоративного оздоблення, розробленого Deceuninck, — забезпечує не лише простий монтаж бар’єру, але і його високу опірність впливу ультрафіолету, а також водо- та пиловідбиття.
Панелі повністю піддаються вторинній переробці. Після демонтажу матеріал переробляється для виробництва нових будівельних профілів, забезпечуючи цим найбільш замкнений цикл виробництва.

Deceuninck/Thyssen Polymer посилює вплив у Росії
Ринки збуту у Східній Європі вимагають уваги в зв’язку з високою перспективністю. З метою розробки адекватної стратегії роботи на ринку СНД планується створення дочірнього підприємства у Москві. Більш детально щодо перспектив буде повідомлено під час прес-конференції, яка відбудеться в рамках виставки “Вікна і Двері” 5-8 квітня 2004 року.
Прийняттю даного рішення передувала велика робота. Московська фірма “Интерполимер” з 1997 року є партнером компанії “Thyssen Polymer”. Саме з метою більш широкого використання потенціалу на ринку вікон та дверей планується створення власного торгово-виробничого підприємства, яке буде здійснювати постачання переробників профілю та дилерів Deceuninck у Москві, Єкатеринбурзі, Новосибірську та інших містах.

Основними етапами бізнес-плану компанії на 2003-2007 рр. є внутрішня консолідація всіх компаній групи Deceuninck, інтеграція (зокрема з Thyssen Polymer) та розвиток. Зараз на стадії розробки знаходяться нові віконні системи. Особлива увага приділяється збільшенню частки продажу будівельних профілів. Мета бізнес-плану — підвищення обсягів продажу до 700 млн. євро до 2007 року.

Представництво ДЕКЕНІНК в Україні

 

Предыдущая 1 2

Презентация
АКРУМ: 1000 мелочей из одних рук
Презентация
Опыт отечественного производителя: линии по производству ПВХ и алюминиевых конструкций
Презентация
Полисульфидные герметики для производства стеклопакетов и герметизации
Комментарии
Loading
E-Mail:
следить за ответами
Окна
Металлопластиковые окна
Алюминиевые окна
Деревянные окна
Стеклопакеты
Услуги
Ремонт окон
Монтаж пластиковых окон
Утепление фасадов
Устройство откосов
Аксессуары
Подоконники
Москитные сетки
Отливы
Вертикальные шторы-жалюзи
Двери
Входные двери
Межкомнатные двери
Противопожарные двери
Автоматические двери
Фасады
Светопрозрачные фасады
Зимние сады
Алюминиевые фасады
Навесные фасады
Профили
Фурнитура
Оборудование
Стекло и заполнение
Армирующие профили
Уплотнители
Крепеж
Программное обеспечение
Энергоэффективность
Калькулятор энергоэффективности окон
Подбор окон по энергоэффективности
Статьи об энергоэффективности
Калькулятор окон
Расчет стоимости окон
Расчет ветровых нагрузок на окна
Расчет энергоэффективности
Библиотека
Объявления
Тендеры
Добавить компанию
Объявить тендер
Рейтинг, Рейтинг сайтов
Акции и скидки
Видео
Выставки
Карты
Новости
Объекты
Профильные системы
© 2018 OKNA.ua, ООО «Экодар». Все права защищены. Пользовательское соглашение
Карта сайта okna.ua