Коппанія «Нові вікна» здобула перемогу в проекті «Народний бренд–2013»
Диплом переможця в проекті «Народний бренд 2013» в номінації «Вікна (виготовлення, продаж)».

Коппанія «Нові вікна» здобула перемогу в проекті «Народний бренд–2013»

Народне визнання є найкращим підтвердженням довіри споживачів та безперечної якості товарів та послуг, які пропонує будь-який бізнес. Тож диплом проекту «Народний бренд року» - один з найцінніших здобутків для вітчизняних компаній.
Вже традиційно наприкінці кожного року Медіа Корпорація «RIA» проводить акцію «Народний бренд», під час якої визначає кращих виробників товарів і послуг. Переможців конкурсу обирають самі споживачі - мешканці Житомира, Вінниці, Тернополя та Хмельницького.
У 201З році, як і в минулі роки, найкращі бренди та підприємства міста Житомира визначалися методом підрахунку голосів: відповідно, почесні звання «Народних брендів року» отримали ті, кого підтримали жителі міста. Більше того, споживачі самостійно обирали претендентів на таке високе звання, адже саме вони вказували в анкеті для голосування назву магазину, фірми чи сервісу, які вважали найкращим у визначеній номінації.
Протягом жовтня-листопада 2013 року тривало голосування читачів через редакції Медіа Корпорації «RIA», проголосувати можна було й в режимі реального часу на сайті агентства.
На початку нового року стали відомі імена переможців проекту.
У 2013 році компанія «Нові вікна» не лише підтвердила звання Народного бренду, яке вона здобула в минулому році, а й перевершила свої попередні досягнення. Отже, за результатами народного голосування «Нові вікна» здобули перемогу в проекті «Народний бренд 2013» в номінації «Вікна (виготовлення, продаж)».
Мнение редакции может отличаться от мнения автора.
+380 93 611 XX XX +380 93 611 8777
+380 93 611 XX XX +380 96 258 0474
+380 93 611 XX XX +380 98 025 2777
Идентификатор: 12347
Алюмінієві профілі Profilco