Польський виробник будівельної хімії Serena Group повідомив про збільшення продажів у третьому кварталі 2022 року, порівняно з минулим роком. Відповідне повідомлення розміщено у пресцентрі компанії.
Оборот досяг 1490 млн злотих (приблизно 317,13 млн євро), що на 16,3% більше, ніж минулого року. Операційний прибуток групи (EBIT) збільшився на 42,3% до 120,6 млн злотих (25,67 млн євро), а чистий прибуток збільшився на 34,3%.
Читайте ще: Selena Group завершила перше півріччя з прибутком та розраховує на утеплення й український ринок
Три квартали були непростими для будівельної галузі. Збої в ланцюжку поставок, невизначеність на товарному ринку та інфляція, що впливає на будівельний ринок, посилилися нападом росії на Україну.
Selena Group прийняла стратегію гнучкості та адаптації до змін ринку. За словами генерального директора Selena Group Яцека Міхалака, зусилля були спрямовані на скорочення оборотного капіталу. Це мало бажаний ефект. І компанія збереже цю стратегію наступного періоду.
Група змінила напрямок продажу зі східного ринку на західну Європу та до Сполучених Штатів. З третього кварталу 2022 року на сегмент ЄС припадало 62% обороту Selena Group, а на польський ринок – 33%.
За словами пана Яцека, тенденція до термомодернізації залишатиметься ключовим чинником для будівельної галузі, у зв'язку із зростаючими витратами на енергію. Компанія називає її мегатрендом.
Selena нещодавно представила на ринку систему ізоляції ETICS Thermo Pro Tytan Professional. Входить до системи зовнішнього утеплення. За оцінками компанії, вона може скоротити рахунки до 60%.