Японський виробник скла AGC оприлюднив фінансові результати за три квартали 2022 року. Чистий обсяг продажів скла склав 4,64 мільярда євро порівняно з 3,89 мільярда євро за аналогічний період минулого року. У звіті вказано, що це також завдяки подорожчанню архітектурного скла. Але в європейському регіоні попит на скло падає.
Вплив високих цін на газ в Європі був частково компенсований енергетичними субсидіями, заявили в компанії. Проте зростання цін на сировину та інші енергоносії мало негативний вплив. У третьому кварталі 2022 року компанія відзначила скорочення постачання продукції до Європи через економічний спад. І у жовтні AGC тимчасово зупинила печі на своєму заводі в Бусуа (Франція) через зниження попиту.
Проте попит на архітектурне скло зріс у Японії та Південно-Східної Азії. Крім того, попит у Північній Америці залишається високим.
У четвертому кварталі 2022 року AGC стурбована збереженням високих цін на товари та паливо, а також впливом рецесії, особливо в Європі. Проте в Європі компанія очікує відновлення прибутковості в середньостроковій перспективі через ріст попиту на енергоефективне скло. Тому що існує нагальна потреба зробити будівлі більш енергоефективними, щоб зменшити споживання газу.