Тепер замовлення, розміщені на OKNA.ua, автоматично включаються до CRM-системи KeepinCRM після активації передачі даних. Це важливий крок у полегшенні роботи менеджерів, які отримають миттєвий доступ до повної інформації про замовлення клієнтів, що призведе до значного прискорення процесу обслуговування.
Для бізнесу це означає:
- Оперативність. Автоматизований потік даних між OKNA.ua та KeepinCRM допоможе збільшити швидкість обробки замовлень.
- Ефективність. Використовуйте автоматизацію для більш ефективного ведення клієнтської бази та управління замовленнями.
- Легкість використання. Просто підключіть передачу даних в «Кабінеті OKNA.ua», і продовжуйте працювати так, як і раніше.
Це нова можливість для бізнесу, яка відкриває нові перспективи для розвитку.
Окрім інтеграції з KeepinCRM користувачі можуть продовжувати використовувати власну CRM OKNA.ua, яка доступна для всіх пакетів, включаючи безоплатний.
Цей крок в інтеграції — лише один із багатьох для розвитку та покращення сервісу OKNA.ua.