Winkhaus отримав визнання у щорічному виданні «The Major German Brands», яке формує Німецька рада з дизайну. Публікація представляє компанії, що формують підхід до сучасного бренд-дизайну та технологічного розвитку. Перелік брендів формується щорічно.
У тринадцятому виданні серії акцент був зроблений на роль дизайну як рушійної сили корпоративних перетворень. Winkhaus проілюстрував це прикладом кампанії для нової електронної системи замикання blueEvo. Компанія поєднала інженерну точність, функціональність і фірмовий стиль, демонструючи, як продуманий дизайн посилює технологію та користувацький досвід.
«Для нас дизайн — це набагато більше, ніж просто естетичний елемент, — пояснює Марк Ґетте, менеджер із маркетингу групи Winkhaus і член правління. — У проєкті blueEvo ми від самого початку розглядали розробку продукту та формування бренду як єдиний процес. Наша мета — інтегрувати безпеку, гнучкість і комфорт як у продукт, так і в його айдентику».
Вихід нового випуску відбувся під час дизайн-гала у Берліні, де було презентовано бренди, що впливають на формування сучасних стандартів у своїх галузях.