Як вибрати компанію з продажу та встановлення вікон?

Етапи та акценти під час вибору вікон.
Балкон
Олена Сердюк для OKNA.ua
Скління балкона металопластиковим профілем

Досить часто клієнти самостійно вибирають собі вікна. Такий вибір не завжди задовольняє, у кінцевому підсумку, замість позитивних емоцій від придбання товару й поліпшення своїх побутових умов і комфорту, клієнт отримує головний біль і купу негативу, який не завжди вдається усунути.

Я пропоную вибирати не вікна, а компанію, яка візьме на себе турботи про поліпшення вашого побуту, а вам залишається тільки вибрати дизайн вікон і різні приємні дрібниці, які, у подальшому, будуть приносити вам тільки додаткове задоволення.

Ви вирішили поміняти вікна в себе у квартирі. З чого почати?

Отже:

Крок 1. Як правило, усе починається з вічного двигуна торгівлі — реклами

Газетні видання рясніють від оголошень «Вікна під ключ», «Вікна, двері» тощо. Озброївшись ручкою, зауважуємо рекламу тих компаній, які нас із якихось причин зацікавили:

  • ціна.

Не рекомендую звертати увагу на низькі ціни (типу 900 грн за вікно 1300*1400 під ключ, або ще дешевше), тому що це «замануха» для привернення уваги — у разі повного розрахунку ціна зросте дуже істотно, що вже із самого початку викличе неприязнь до даної компанії.

  • назва профільного бренду.

Вікна виготовляються з ПВХ профілю, а продавці профілю досить багато коштів витрачають на рекламу свого товару — білл-борди, транспорт, реклама на ТБ і радіо. У цьому випадку можливі різні варіанти, тому що ви купуєте готовий виріб, а не шестиметрові палиці ПВХ-профілю.

  • рекламний блок такого розміру, у якому не доводиться читати написане під мікроскопом, у якому вказано завод-виробник, назва компанії, не тільки телефон, а й адреса офісу.

Як правило, якісну рекламу може собі дозволити компанія, у якій бізнес іде добре, що вже важливо під час первинного вибору потенційного виконавця вашого замовлення.

Після часу, проведеного за вивченням газетний оголошень, ви для себе визначили кілька контактів, за якими готові дзвонити.

Крок 2. Телефонний здвінок

Як на придорожньому камені написи:

Ліворуч підеш — смерть знайдеш,
Направо підеш — коня втратиш,
Прямо підеш — щастя знайдеш…

Так і в телефонному дзвінку можливі три варіанти:

  • ніхто не бере слухавку;
  • занято;
  • вам відповіли.

Якщо ніхто не бере слухавку, то не варто більше витрачати свій час і намагатися додзвонитися — компанія, яка витрачає гроші на рекламу й не може або не хоче отримувати перші дивіденди від реклами у вигляді телефонних дзвінків вам не підходить. Можливо, таке ж ставлення до роботи буде й надалі.

Зайнято — не найгірший випадок, якщо тільки менеджер не засів на службовий телефон і не обговорює з друзями підсумки першої половини Чемпіонату України, погоду, Податковий кодекс тощо, можливий варіант спілкування з таким же потенційним клієнтом. Відкладемо дзвінок за цім номером на потім.

Вам відповіли — пора отримати хоч якусь первинну інформацію що цікавить вас: «Мене цікавлять вікна».

Якщо на ваш дзвінок ви почули: «Добрий день, компанія « ...... », мене звати ..., слухаю вас», значить керівництво компанії або не пошкодувала грошей і направило своїх співробітників на тренінг «Як спілкуватися з клієнтом», або самостійно займається навчанням своїх співробітників, або співробітник займається самоосвітою. Усі ці три випадки мають право на життя. І це краще, ніж ви б почули традиційну відповідь як домашнім телефоном «Слухаю» або «Так».

Для себе ви повинні відразу зрозуміти — вікна телефоном не купують, а от продати можуть.

За допомогою телефону ви можете скласти для себе попередню думку про компанії, з якою збираєтеся пов'язати свою долю на час до установки вікон і на наступний термін гарантії. Якщо в бесіді з вами менеджер коротко розповів про свою компанію, завод-виробник, поцікавився, на якому поверсі ви живете, чи галасливий район, куди виходять вікна, залежно від того, що ви йому відповіли, запропонував, на його думку, оптимальний варіант, озвучив приблизну ціну й запропонував відвідати офіс для подальшої співпраці й додав, що в офісі він зможе показати зразки продукції й запропонувати ще кілька варіантів, то можна з великою імовірністю вважати, що вам варто відвідати цей офіс.

Якщо ж на ваше питання щодо замовлення вікон відразу сказали, що стандартне вікно буде коштувати, наприклад, 1200 грн з установкою — то не варто пов'язувати свою долю з цією компанією.

Крок 3. Відвідання офісу

Як правило солідні компанії з продажу металопластикових вікон, мають у своєму розпорядженні офіси на першому поверсі будинків. Зовсім не обов'язково, що офіс буде розташований у самому центрі мегаполісу (це й досить накладно), але й на відшибі (так, що із собаками не знайдеш) — теж не варіант. Багато компаній відкривають свої офіси в спальних районах — ближче до потенційного покупця або на досить пожвавлених, але не центральних вулицях міста — і під'їхати зручно, і ціна оренди осудна (якщо приміщення не власне).

Так ось, ви досить швидко знайшли вулицю й підійшли до будівлі, у якій розташовано офіс компанії. Важливим атрибутом буде якісна світлова вивіска, розташована на будівлі, на якій буде назва компанії і сфера її діяльності: «Вікна, двері, вітражі».

В ідеалі, вхід до офісу може прикрашати гарні металопластикові двері з офісною ручкою й дотягувачем — це вже певний рівень компанії, але якщо цього немає — не біда, якщо приміщення орендоване, а орендодавець не хоче поставити такі двері в рахунок оренди — самим віконникам така розкіш досить витратна в орендованому приміщенні.

Ви заходите до офісу, вас привітно зустрічає менеджер, пропонує присісти, ви сідаєте і з цікавістю оглядали навколо себе. В офісі чисто, менеджер сидить за столом, на якому стоїть комп'ютер, принтер, вздовж стіни розташовані виставкові зразки (бажано кілька вікон — біле, кольорове і який-небудь нестандарт, тип арки). Вам уже приємно перебувати в такому оточенні, ви починаєте відчувати себе у своїй тарілці й можете приступати до подальшого діалогу.

Для отримання щодо точної інформації з вашого питання менеджер попросить вас сказати йому орієнтовні розміри ваших вікон, поверх, куди дивляться вікна (північ, південь, схід або захід) і ваші побажання щодо кольору профілю, підвіконь, відливів, склопакетів. Після того, як ви йому озвучили все те, що він хотів від вас почути, менеджер запропонує вам:

Кілька видів профілів

Сьогодні жодна компанія не продає вікна з однієї профільної системи, мінімум дві — трикамерна і п'ятикамерна. Обидві вони мають право на життя, у п'ятикамерну систему можна поставити більш широкий склопакет, і за теплозахисними характеристиками вона краще трикамерної буде, але — стандартний трикамерний профіль — теж не найгірший варіант (якщо ви обмежені у фінансах) — адже його теплозахисні характеристики все рівно перевершують практично будь-який склопакет, а максимальні тепловтрати йдуть саме через нього, тому що склопакет складає більшу частину вашого вікна. Що стосується назви самого профілю, з якого будуть зроблені вікна — в Україні продаються майже 10-15 німецьких брендів, з яких далеко не всі виробляються в Німеччині, є польські профілі, турецькі, інших країн Євросоюзу, китайські та українські. З будь-якого з перерахованих вище профілів можна зробити як хороше вікно, так і погане. Якщо профіль відповідає вимогам ГОСТу та ДСТУ, то країна-батько цього профілю вже не так важлива, хоча деяким приємно тішити себе думкою, що він поставив «справжнього «німця». Ось тільки не завжди «німець» буває справжнім. Але це вже на совісті продавця — сказати вам правду про походження профілю або обдурити.

Армування

Армування — вставка в профіль з оцинкованого металу, яка виконує теж важливу роль — зменшує лінійне розширення профілю в разі його нагрівання, перешкоджає прогину вікна в разі впливу на нього вітрових навантажень. Як правило, під час розрахунку вашого вікна в «Інженерній програмі розрахунку вікон», враховується вітрове навантаження й закладається армування необхідної товщини і форми, хоча деякі компанії на цьому економлять і ставлять більш тонке армування, ніж належить.

Варто на цьому, у разі замовлення, акцентувати увагу менеджера? Так, із потрібним армуванням ваше вікно буде коштувати дорожче гривень на 20-30, але воно того варте.

Склопакет

Склопакет — частина вікна не менш важлива, ніж усі інші його складники.

За сьогоднішнім вимогам, що пред'являються до вікон, склопакет із двома звичайними склами 4*16*4 не відповідає цим вимогам. Ви, звичайно ж, можете наполягти, на такому склопакеті (заощадивши невелику кількість «грошових знаків») і вам його зроблять, попередньо взявши з вас розписку, що ви попереджені про невідповідність даного склопакета ДСТУ й можливу появу конденсату з боку кімнати в холодну пору року. Так що краще не створювати собі спочатку проблему, а замовляти склопакети з енергозберігаючими покриттями.

У разі індивідуального опалення вашої квартири менеджер порадить вам двокамерний пакет з енергозберігаючим склом, що дозволить значно економити під час користування енергоресурсами, а при наявних цінах на газ, ви досить швидко компенсуєте собі початкові витрати на енергозберігаючий склопакет. Та і взагалі, сьогодні на ринку досить великий вибір склопакетів, які можуть задовольнити найвишуканіші смаки й запити замовника.

Фурнітура

Фурнітура — теж дуже важлива деталь вашого вікна, адже від її роботи залежить притиск стулки, тобто відсутність задування, додаткові опції типу мікрощілинного або позиційного провітрювання, протизламні функції і взагалі все те, що пов'язано з відкриванням вікна.

На нашому ринку присутні як фурнітури з давньою, добре зарекомендуввною історією, так і досить нові в плані виходу на ринок України, які теж можуть скласти певну конкуренцію брендової продукції. Як правило, це турецька фурнітура, досить непоганої якості, ось тільки не завжди вам зможуть запропонувати додатковий набір необхідних опцій.

Рада — не економте на фурнітурі. Вам доведеться щодня користуватися вікнами (відкривати, закривати, провітрювати) і в цьому допоможе тільки якісна фурнітура, яка розрахована на велику кількість циклів відкривання-закривання, під час виробництва якої використовується якісний метал з антиокислювальним покриттям, яка проходить перевірку в найвимогливіших лабораторіях.

Підвіконня

Підвіконня — той елемент вікна, який завжди стоїть перпендикулярно до вікна (на відміну від відливу, який і розташований зовні, і нахилений вниз для забезпечення безперешкодного зливу води під час дощу). Підвіконня бувають матові і глянсові. Це вже на любителя. Хто любить глянець — повинен розуміти, що найменша порошинка або подряпина на глянцевому підвіконні буде кидатися в очі, але якщо за ним щодня доглядати, то таке підвіконня буде завжди радувати своїм блиском. Матові — більш демократичні, не настільки вимогливі до себе. Так що тут уже вибір тільки за вами. Тільки не замовляйте дуже широкі підвіконня, які перекриють всю батарею за шириною, у цьому випадку велика ймовірність запотівання вікна. Якщо все ж ви захотіли широке підвіконня, то обговоріть, щоби вам врізали в нього повітровідвідні решітки (для вільного підходу теплого повітря до вікна).

Так само попросіть показати вам сертифікат на продукцію, що випускається, можливо вам покажуть фотографії об'єктів, на яких стоять вікна даної компанії, поцікавтеся, чи є сайт у компанії, на якому ви зможете для себе отримати додаткову інформацію. Почитайте зразок договору, який повинен відповідати певним вимогам господарського та цивільного кодексів.

Коли ви пройшли попередні кроки на зустріч вашим майбутнім вікнам, настав час приступати до більш серйозних дій:

Крок 4. Замір і укладення договору

Новобудова
Світлана Манькут для OKNA.ua
Новобудова м. Київ

Замір — одне з основних дій, пов'язаних із заміною вікон. Адже вікно повинно бути саме потрібного розміру, а не більше або не менш необхідного. Попередньо обговоривши час заміру, підготуйтеся до цього заходу — звільніть підвіконня від квітів, тому що вікна доведеться відкривати (практично завжди вікна міряють і зовні), звільніть підхід до вікна (якщо там стоїть тумбочка з телевізором або диван). Зрозумійте правильно, замірник — це не робітник із переносу горщиків із квітами або відсунення диванів, він, зазвичай, виконає й цю роботу, тільки це відніме достатньо часу не тільки в нього, а й у вас. Якщо для вас це час не критичний, то в більшості серйозних компаній, час замірів розписано по хвилинах. Це не означає, що він ураганом пронесеться повз ваших вікон, і звільняти вікна для забезпечення підходу до них — занадто дороге задоволення. Час гроші. Постарайтеся не заважати замірнику під час зняття розмірів — усі ми люди, і коли нас відволікають під час роботи, ми схильні до скоєння помилок.

Заміри зняті, прийшло ваш час попрацювати на себе — обговорюйте конфігурацію вікон, балконних дверей, ширину підвіконь і відливів. Запам'ятайте, що на кресленнях вікна малюються «видом зсередини» і відкриванням усередину. Попросіть, щоби вам показали, з якого боку вікна буде ручка, а з якою — петлі. Не соромтеся ставити такі питання — адже ви не професіонал і для вас це абсолютно нормально. Краще зайвий раз перепитати або уточнити, чим потім жити з вікном, що відкривається не в ту сторону. Запам'ятайте — за розміри виробів відповідає заміряє, а ось за боку відкривання (конфігурацію) — ви. Там же, під час виміру, укажіть ваші побажання щодо склопакета й не посоромтеся запитати, може замірник вам щось порадить, що менеджер у салоні міг і втратити. Як правило, той, що заміряє — досить кваліфікований фахівець і може підказати, що-небудь путнє.

Ну ось, замір завершено, заміряє поїхав, а ви чекаєте, не дочекаєтеся, коли з вами зв'яжеться менеджер і оголосить вартість замовлення.

Дзвінок: «Добрий день, вас турбує компанія « ...... ». Ваше замовлення з установкою коштуватиме ХХХ грн. Якщо вас влаштовує, під'їжджайте в будь-який зручний для вас час для укладення договору».

Ви приїхали укладати договір. Обов'язково зверніть увагу, що в договорі повинні бути відображені моменти:

  • дані замовника і виконавця;
  • сума договору;
  • термін виконання договору;
  • штрафні санкції за порушення термінів;
  • якщо передоплата не 100%, то на якому етапі вноситься доплата і штрафні санкції за несвоєчасне внесення доплати (це нормально, адже ви теж берете на себе виконання зобов'язань з оплати);
  • гарантійні зобов'язання;
  • відповідність реалізованої продукції ДСТУ;
  • місце встановлення;
  • печатка й підпис директора компанії або особи на те уповноваженого;
  • додаток до договору, у якому відображені: конфігурація й розміри вікон, ширина відливів і підвіконь, профіль, фурнітура, склопакет, наявність москітних сіток, інших додаткових елементів тощо.

Додаток теж підписується обома сторонами.

Обов'язково вимагайте квитанцію про оплату або чек. Факт оплати повинен бути документально підтверджений. У разі, будь-яких неприємностей, це один з обов'язкових документів для звернення до Товариства із захисту прав споживачів або до суду.

От і все! Паперово-грошова частина проекту закінчена. Залишається чекати призначеного дня монтажу.

Крок 5. Монтаж

Новобудова
Світлана Манькут для OKNA.ua
Новобудова м. Київ

До монтажу варто серйозно підготуватися не тільки монтажній бригаді, а й господарям квартири. Звільнити підхід до вікон. Скрутити килими. Меблі накрити плівкою. Бажано підлоговий простір перед вікном прикрити картоном. Приготувати мішки для сміття, віник і совок. Як правило, монтажники після себе наводять відносний порядок — зберуть сміття в мішки й заберуть. Підлоги мити не будуть і пил витирати теж — ці турботи після монтажу вам доведеться взяти на себе.

Ну, ось і сталося. Вікна занесені у квартиру, розміри вікон перевірені бригадиром на відповідність отворів (а то, не дай бог, нове вікно більше або менше необхідного, адже помилка можлива, а старе вже видалили й поламали), починається демонтаж старих вікон.

Будьте готові до того, що частково можуть відпасти старі укоси. Найчастіше таке трапляється в цегляних будинках. Якщо це сталося — не хвилюйтеся й не кричіть на монтажників — вони самі цього не хотіли, що їм подобається тягати додаткове будівельне сміття.

Вікна вставлені в отвори, закріплені монтажними пластинами або анкер-дюбелями, периметром задута піна (взимку застосовується спеціальна «зимова піна» з температурним порогом до -15 градусів Цельсія). Якщо отвір, у який вставляється вікно, рівний, то додатково рекомендується використовувати парогідроізоляційні матеріали.

Встановлено підвіконня, прикручені відливи, поставлені і зняті москітні сітки (якщо це зима, то вони вам знадобляться тільки навесні, якщо ж пору року має на увазі під собою присутність літаючих комах, то потерпіть трохи). Після виконання робіт по установці вікон вам запропонують підписати «Акт виконаних робіт». Не поспішайте його підписувати, огляньте з бригадиром монтажної бригади всі вікна на предмет пошкоджень профілю, тріщин склопакетів, правильна й повна робота фурнітури, прилягання москітних сіток до профілю. Якщо все як слід — підписуйте, якщо в чомусь проблема — укажіть її й поцікавтеся, коли вона буде усунена.

Робота вважається виконаною й починається гарантійний термін із моменту підписання "Акту виконаних робіт" без зауважень.

На наступний день, коли піна повністю полімерізіруется, ви спокійно можете відкривати вікна й користуватися ними в повному обсязі. Також можна буде займатися схилами. У даному питанні вибір тільки за вами — штукатурка, гіпсокартон або пластик.

Але це вже зовсім інша історія. Успіхів у вашому нелегкому виборі.

Кесслер О. І.

Знайдіть всі свої архітектурні рішення через OKNA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.

Нове та найкраще

ДВ
Молодец. Хорошо написано и правильно.
С уважением.
Дядя Вова. Киев.
1 вер. 2018 р., 17:32
ВідповістиПоскаржитися на СПАМ
Кесслер Олег Игоревич
Уважаемый Александр Ильич, и такое бывает. Вот только экономия там не такая и большая, как Вам кажется. В качестве одной из составляющих - может быть.
16 жовт. 2013 р., 15:58
ВідповістиПоскаржитися на СПАМ
Р
Полностью согласен с автором статьи. Все так и есть в реалиях: надо все спрашивать, уточнять, занудничать и настаивать. Иначе впаяют тебе какую-то туфту и еще будут потом умничать, что мол сами виноваты, или конструкция рамы неправильная, или фурнитура некачественная и т.д. Учтите, что Вы за это еще и деньги платите, причем не малые.
А вот факт действительно важный : кто изготавливает окно ? Большой завод с развитой инфраструктурой и инженерными расчетами окна ( толщина стали сердечника, допустимый размер /масса створок под данную фурнитуру и т.д. Или это маленькая мастерская в маленьком городишке, в которой даже и не слышали, что такое Engineering ?
Следующий момент : Некомпетентность продавцов в салонах по продаже окон. Я обошел все крупные фирмы в городе и никто мне не дал ответов на простые технические вопросы. Зато все продавцы как один давали телефон замерщика "который все знает и сам Вам все расскажет".
Оконщикам : Ребята !!! Если Вы хотите успешно продавать окна, то Вы должны знать о них все, а не выдумывать ахинею. Ведь сейчас люди уже не такие дикие и доверчивые, как в начале 2000-х годов, - соответственно и Вам нужно развиваться и расти, а не стоять на месте.
9 жовт. 2012 р., 21:49
ВідповістиПоскаржитися на СПАМ
спасибо за информацию.
30 бер. 2012 р., 18:25
ВідповістиПоскаржитися на СПАМ
Статья интересная, но я бы добавил парочку пунктов....
Есть интернет, стоит поискать отзывы от фирме которая устанавливает, о заводе-изготовителе, самому ознакомиться с многими нюансами. Например мне дилер не рассказал о том что есть разные москитные сетки, поставили "карманную" систем. Как дурак залажу за перила и ставлю их, а ведь есть "ролетная", я бы с радостью переплатил тогда б и купил... Есть много тематических сайтов, вроде этого где все расскажут и покажут.
27 лип. 2011 р., 23:05
ВідповістиПоскаржитися на СПАМ
Статья- правильная, с точки зрения "знатоков".
Но реалии- страшнее. Даже, если менеджер оказался нормальным, и вы все таки сделали заказ, то само ужасное- впереди!
Приезжают два и начинают кроить твою стену так, что потом монтажной пены больше чем стены. В итоге, рамы окна не держаться в открытом состоянии, подоконник задрал нос, а основную конструкцию составляют откосы, потому что оказывается, - "что на них все и держится!!! " Не обращайтесь в фирму "Будмастер-Киев"!!! Нормальный менеджер Дима за выполненную работу не отвечает!!! А скоро зима.
17 лип. 2011 р., 23:37
ВідповістиПоскаржитися на СПАМ
Естественно идеально, а вот взять стеклопласт. Ниже я опишу ситуацию, постфактум.
--
Замерщик Пугач С.Р. криво меряет, вследствие чего, зазоры для монтажа (пены) минимальны, ПСУЛ не поставить. Пиндец. В блокноте своем размеры ПРОЕМА не пишет, считает в голове что-то, и пишет сразу РАЗМЕРЫ ОКОННОГО БЛОКА...Т.е. потом его наказать трудно. Хотя, в то же время легко. Он же потом не докажет истинные размеры ПРОЕМА. Он же их не отмечал. Его блокнот не видел. А в телефонном разговоре он мне и рассказала, как ОН СЧИТАЕТ размеры. Я в печали, у меня зазоры минимальные, до 10мм не дотягивают в некоторых местах. Жаль тут фото разместить нельзя.
Кстати, в моих документах его фамилии не фигурирует. а в их копиях да. Интересно, почему так ?
19 трав. 2011 р., 19:08
ВідповістиПоскаржитися на СПАМ
Уж очень все идеально получается в этой статье. Поскольку как только, я спрашиваю есть ли у Вас лицензия на монтаж, на что менеджер мне отвечает "Нет",откуда, это очень дорого и вряд ли Вы найдете такую фирму в Днепре. У нас список монтажников, которых мы нанимаем, даже договора с ними никакого нет. А в договоре, толком за монтаж оконного изделия ничего не сказано, это чтобы в случае чего, не к чему было придраться. Вот и приходится самому выполнять монтаж. А так в нашей стране все "нормально". Даже ГОСТ... на монтаж оконных изделий отсутствует, в отличии от России. Разные фирмы устанавливают как все, ни придерживаясь даже элементарных технологий по правильному монтажу, даже без акта выполненных работ, который должен присутствовать. И таких организаций очень много, даже солидные, у которых большой опыт в этом деле.
11 трав. 2011 р., 01:11
ВідповістиПоскаржитися на СПАМ
А мне статья очень понравилась и помогла разобраться с вопросом: С чего начать?
Спасибо автору!
28 квіт. 2011 р., 18:31
ВідповістиПоскаржитися на СПАМ
Да "разводы" везде сплошь и рядом. Например, когда пытаются объяснить почему профиль дороже, если он четырёхкамерный , а не трёх. Как по мне то в окне площадь стеклопакета намного превосходит площадь пластика, и сам пластик вдвое меньше теряет тепло чем стекло.А стеклопакетов почему-то же не делают четырёхкамерными? А я вам отвечу, почему!!! Потому, что не целесообразно с экономической точки зрения делать колосальное удорожание за счёт дополнения ещё одного стекла, а также расход на герметик, перед теми показателями (они изменятся несущественно) , какие этот ход даст.А вот пластик -- это что, ну добавили изменения в насадке экструдера и всё. А вот почему ж тогда в этом профиле (или системе) не устанавливают дополнительного контура притворной резины (внутри, как на алюминии), ведь по контурам выходит всё равно три камеры???
А вот от чего , действительно , зависит качество услуг и продукцыи, так это от коллектива и компании. Это действительно факт, неопровергаемый.
Поскаржитися на СПАМ
Если сравнивать полноценные 3-х и 4-х камерные системы, то действительно 4-х камерная дороже - ну пластика туда идет больше, что ж с этим поделаешь. Определить это достаточно просто - попросите показать вес 1 метра рамы 3-х и 4-х камерного профиля и все станет ясно. Относительно вдвое больших потерь через стеклопакет относительно пластика-такое может только быть при использовании обычного стеклопакета 4*16*4, который не соответствует существующим ГОСТам, а вот уже пакет 4*16*4и с коэф. сопр.теплопередаче 0,59 недалек от профильных показателей и удорожание совсем небольшое. Что касается третьего контура притвора-есть на рынке и такие системы(которые опять же подороже двухконтурных систем из-за того же большего количества пластика в одном погонном метре)
10 квіт. 2011 р., 15:04
ВідповістиПоскаржитися на СПАМ
Да "разводы" везде сплошь и рядом. Например, когда пытаются объяснить почему профиль дороже, если он четырёхкамерный , а не трёх. Как по мне то в окне площадь стеклопакета намного превосходит площадь пластика, и сам пластик вдвое меньше теряет тепло чем стекло.А стеклопакетов почему-то же не делают четырёхкамерными? А я вам отвечу, почему!!! Потому, что не целесообразно с экономической точки зрения делать колосальное удорожание за счёт дополнения ещё одного стекла, а также расход на герметик, перед теми показателями (они изменятся несущественно) , какие этот ход даст.А вот пластик -- это что, ну добавили изменения в насадке экструдера и всё. А вот почему ж тогда в этом профиле (или системе) не устанавливают дополнительного контура притворной резины (внутри, как на алюминии), ведь по контурам выходит всё равно три камеры???
А вот от чего , действительно , зависит качество услуг и продукцыи, так это от коллектива и компании. Это действительно факт, неопровергаемый.
10 квіт. 2011 р., 14:36
ВідповістиПоскаржитися на СПАМ
Эта статья рассказывает о том как оконные компании "разводят " клиентов и ничего общего с проффесиональными консультациями и помощи покупателям не имеет ничего общего.
Скажу так: представьте себе бизнесмена , или солидного человека, который дорожит и своим временем и деньгами. И вот этот человек идет в такую компанию, чтоб его "развели" на то что ему не нужно. Я плохо представляю такую картину. Такие люди хотят видеть цифры и факты, а не слушать "диферамбы" и "психологическую" работу менеджеров, которые хоть как не крути , а всё равно на протяжении разговора с вами обманут как минимум раз 5 (это если мэнэджер совестный). Такая у них работа.
Для кого эта статья я для себя понял, а вам самим судить...
Поскаржитися на СПАМ
Уважаемый Сергей. Вы, конечно, имеете право на такое мнение, но сами себе противоречите.Тот же Ваш бизнесмен, который хочет видеть цифры и факты(если он не специалист в окнах), то он заведомо думает, что его хотят развести или действительно дают нужные рекомендации ??? Где Вы увидели "разводняк". Да, страховки от того, что Вы можете попасть на недобросовестного менеджера,нет. Но на сегодня достаточно много средств информации, чтобы подтвердить или опровергнуть то, что Вам посоветовали.
10 квіт. 2011 р., 13:44
ВідповістиПоскаржитися на СПАМ
Эта статья рассказывает о том как оконные компании "разводят " клиентов и ничего общего с проффесиональными консультациями и помощи покупателям не имеет ничего общего.
Скажу так: представьте себе бизнесмена , или солидного человека, который дорожит и своим временем и деньгами. И вот этот человек идет в такую компанию, чтоб его "развели" на то что ему не нужно. Я плохо представляю такую картину. Такие люди хотят видеть цифры и факты, а не слушать "диферамбы" и "психологическую" работу менеджеров, которые хоть как не крути , а всё равно на протяжении разговора с вами обманут как минимум раз 5 (это если мэнэджер совестный). Такая у них работа.
Для кого эта статья я для себя понял, а вам самим судить...
8 квіт. 2011 р., 17:42
ВідповістиПоскаржитися на СПАМ
Очередное пропиареное "промывание мозгов" . А как насчет того, чтоб в компании к которой вы обратитесь( где всё класно и с рекламой , и с кадрами, и с вежливостью, замечу, до подписания контракта, после всё поменяется -- и вежливость , и прием звонков, например, насчёт прострочки изготовления) показали вам реальный просчет из которого формируется и цена и скидки (35%,40%,50%). Чтобы вы смогли своими глазами увидеть эту сумму, которая отвечает уровню обслуживания. Сколько компаний могут позволить себе такое? Наверное немногие идут на открытый диалог и сотрудничество с клиентом, но все на перебой говорят об этом!
8 квіт. 2011 р., 16:53
ВідповістиПоскаржитися на СПАМ