Чому віконні компанії відстають від споживачів

За півроку в Україні у 17 разів зросла частка пропозицій вікон за одним із основних параметрів, що відповідають високій якості. Чи це багато?
Енергоефективне вікно
Фото: Андрій Лесьо, OKNA.ua

З кінця літа 2014 року, за даними OKNA.ua, частка пропозицій енергозберігаючих світлопрозорих конструкцій, що відповідають встановленим нормам, збільшилася в 17 разів — з 0,1% (11 з 8509 пропозицій на 01.08.2009). 1,7% (165 із 9614 пропозицій за станом на 23.02.2015).
У розрахунок бралися вікна класу заощадження А+++, А++, А+, А1 та А2, згідно з класифікацією за ДСТУ Б В.2.6–23:2009, деталізованої OKNA.ua.

«Продавці відстають від реального попиту у сегменті енергоефективних вікон».

Андрій Лесьо,
директор OKNA.ua

На думку керівника OKNA.ua Андрія Лесьо, показник 1,7% говорить про те, що далеко не всі компанії зважилися активно пропонувати дорогі вікна з якісними склопакетами. Порівнюючи частку пропозицій на ринку з 15% часткою енергоефективних склопакетів із загальної маси вироблених склопакетів, можна зробити висновок, що продавці відстають від реального попиту в сегменті енергоефективних вікон.

Чому енергоефективні вікна стали цікавими для покупця?

На розширення асортименту енергозберігаючих вікон вплинуло відразу кілька факторів.

1. Для початку, це інформаційна кампанія від OKNA.ua, а також інших видань та ініціативних груп, яка проводиться вже протягом року. Мета — змінити підхід до продажу вікон: пропонувати продукцію не за принципом «мінімальної ціни», а за принципом «якість=енергоефективність=економія» (на опаленні, ремонті вікон тощо). Для цього OKNA.ua представили покупцям інструменти для системної оцінки СПК, що дає можливість побачити переваги та недоліки продукції ще до купівлі.

2. Другий фактор — підвищення тарифів на комунальні послуги та попередження про подальше підвищення. Це стимулюючий момент, який однозначно впливає на позитивне рішення громадян про утеплення будинку чи квартири; заміні вікон на енергозберігаючі; встановлення індивідуальних та загальнобудинкових теплових лічильників↗️; заміні газових котлів на твердопаливні↗️ тощо

3. Третій фактор — наступна реакція віконного ринку. Деякі великі гравці наголосили на продажах енергоефективних вікон, і навіть запустили цілу серію продуктів у цьому сегменті. У результаті, за підсумками останніх 6 місяців роботи, віконні компанії відзначили зростання попиту на якісні вікна на рівні 15–20%. Також, за даними низки компаній, частка високоефективних склопакетів в останні півроку зросла на 15%.

Проте, виробники вікон констатують, що на етапі продажів дилери все одно продовжують пропонувати товар, більшою мірою ґрунтуючись на факторі ціни. У той час як інформацію про переваги і можливості енергоефективного вікна, нехай це і дорожче на 10–20%, клієнт в результаті не отримує.

Заміна вікон та утеплення житла будуть особливо актуальні в найближчі 6 місяців, оскільки новий опалювальний сезон вдарить по кишенях українців мінімум з потроєною силою..

Що буде в перспективі з енергоефективними вікнами?

На думку фахівців, попит на енергоефективні вікна класу А буде тільки зростати, оскільки обізнаний споживач уже відчув, наскільки важливо вкладати кошти в якісні віконні системи, які гарантовано збережуть тепло взимку та прохолоду влітку.

Тема заміни вікон та утеплення житла буде дуже актуальною в найближчі 2–3 роки, і особливо в найближчі 6 місяців, напередодні нового опалювального сезону, який обіцяє вдарити по кишенях усіх мешканців України мінімум з потроєною силою.

Знайдіть всі свої архітектурні рішення через OKNA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.

Нове та найкраще