Стратегія поведінки на віконному ринку, коли майбутнє невизначено

Те, що відрізняє успішні компанії в нестабільній ситуації — це завжди прості речі. Ця стаття про них, про те, як допомогти своїй компанії і своїй країні.
День
Фото: Андрій Лесьо

Політичну ситуацію не можна ігнорувати, не помічати. Це те середовище, у якому ми з вами працюємо сьогодні, зараз. І, безсумнівно, воно змінилося. Важливо пам'ятати, що така ситуація «кінцева» і, ймовірно, ви хочете, щоби ваша компанія продовжувала існувати, могла розвиватися зараз і процвітати в подальшому.

Крім того, робота компаній віконного ринку безпосередньо пов'язана з енергонезалежністю країни. Займаючись віконним бізнесом, ви не тільки даруєте комфорт і затишок, допомагаєте споживачам економити завдяки заміні вікон на більш якісні, ви ще додаєте свій внесок в енергозбереження:

«Кожне якісне вікно робить країну менш залежною, а майбутнє чіткішим.
Наприклад, якщо звичайні вікна житлового фонду, які вимагають заміни, поміняти на якісні з двокамерним енергозберігаючим склопакетом товщиною 44 мм, то Україні не треба буде купувати зайвий 1 мільярд м3 газу на рік.»

Андрій Лесьо, «Хургада чи вікна?»

Згідно Вікіпедії, продуктивна стратегія поведінки в стресових, непередбачених ситуаціях —

...працювати над проблемою, зберігаючи оптимізм, соціальний зв'язок з іншими й тонус

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BF%D1%96%D0%BD%D0%B3

Єдиний спосіб підготуватися до невідомого майбутнього — використовувати весь свій потенціал і всі можливості зараз.

Але справа в тому, що коли майбутнє туманне, важко жити в сьогоденні.
Тому ми хочемо поділитися з вами деякими корисними рекомендаціями в надії, що це допоможе зміцненню та розвитку вашої компанії.

Приділіть увагу співробітникам

У книзі Пітера Брегмана «18 хвилин» окрема глава присвячена мотивації співробітників у ситуації, коли багато невизначеності. Не уникайте звичайних «планерок», навіть якщо ви не маєте відповіді на всі питання.

Люди мотивовані, коли в них є можливість:

  • досягати успіху й досягати цілей;
  • бути причетним, подобатися іншим і налагоджувати відносини;
  • впливати на результат або забезпечувати вплив іншим (делегувати).

Переконайтеся, що у вас є чіткі цілі, перед вами стоять досить складні й цікаві завдання, є можливості їх вирішити. Знайдіть способи співпрацювати з іншими людьми, коли люди працюють разом, їхня довіра один до одного зростає. Шукайте можливість впливати на хід подій.

Якщо у вас немає можливості реалізувати ці потреби, домовтеся про зустріч із вашим керівництвом для обговорення своїх цілей і проектів. Зустріньтеся з підлеглими й розгляньте з ними ці ж питання.

Замість того, щоби турбуватися про те, яким буде життя завтра, зосередьтеся на сьогоденні. Дійте!

Зміцніть відділ продажів і клієнтський сервіс

Опрацюйте зі співробітниками відділу продажів більш детально не тільки план, а й методи його досягнення. Обов'язково похваліть їх за цінні пропозиції й ініціативи.
Обговоріть методи роботи з клієнтами, розставте правильні пріоритети, ще раз звернувши увагу менеджерів на те, що найбільш важливо для замовників.
Кожна ваша взаємодія з клієнтом (через співробітників, через сайт, через OKNA.ua) впливає на думку про компанію й готовність працювати з вами. Коли клієнти більш вимогливі і вибагливі, необхідно звертати увагу на кожен елемент взаємодії.

Оптимізуйте канали продажів, залиште найбільш ефективні

Оцініть кожен канал продажів. Зосередьтеся не на проміжних етапах, як, наприклад, переходи, а на кінцевій меті — клієнти! Оцініть вартість залучення одного клієнта через різні канали продажів. Помилково просто скорочувати всі без розбору витрати пов'язані з рекламою і продажем. Розвивайте й навіть підсилюйте ті канали, де вартість залучення клієнта нижче, й оптимізуйте або скорочуйте ті, де вона висока. Так ви зможете розумно скоротити витрати, водночас продовжуючи забезпечувати появу нових клієнтів.
Наприклад, за статистикою, у разі використання віконними компаніями пакету «Оптимальний +» в OKNA.ua вартість залучення відвідувача в середньому в 4 рази нижче, ніж у контекстній рекламі.

Оптимізуйте конверсію

Конверсія:

  • Скільки клієнтів ви отримуєте з 100 дзвінків в офіс? — Залежить від роботи менеджерів.
  • Скільки дзвінків в офіс ви отримуєте з 100 відвідувачів на сторінці компанії? — Залежить від якості відвідувачів та наданої їм інформації.

Збільшити кількість клієнтів можна завдяки більш якісної роботи з ними. Про це ми детально розповідали на майстер-класах під час київської віконної виставки.

З досвіду проведення кращих рекламних кампаній в OKNA.ua, компанії з якісним,

продаючим
описом отримували кількість дзвінків на рівні 55% від кількості відвідувачів сторінки компанії в OKNA.ua. Але в більшості компаній є великий прихований резерв,позаяк усе ще багато відвідувачів йдуть, так і не задовольнивши своїх потреб. Часто підвищити кількість клієнтів у рази вдається лише поліпшенням опису компанії.

Поговоріть із партнерами, підтвердіть, що маєте намір продовжувати активну роботу

Це допоможе створити і зберегти більш лояльні відносини і, можливо, умови співпраці. Ви станете більш цінним партнером в очах постачальників.

Поговоріть із клієнтами, включно з тими, які працювали раніше

Вони будуть почувати себе значно спокійніше, знаючи, що ви продовжуєте працювати й готові виконувати свої зобов'язання, включно з гарантійними. Довіра до вашої компанії зросте, вас із більшою охотою будуть рекомендувати.

Постійно «розвідувати ґрунт»: можливо в клієнтів змінилися пріоритети

Наприклад, коли намітилася тенденція до підвищення безпеки, не поспішайте опускати руки, якщо ви не продаєте захисні ролети або решітки. По-перше, можна пошукати партнера, який із радістю співпрацювати з вами. По-друге, можливо, у вашому асортименті є інша, не менш актуальна, продукція з тієї ж категорії: безпечне скло, протизламна фурнітура тощо.

Перевірити на скільки затребувана нова пропозиція Ви можете, розмістивши новину чи тижневу акцію в OKNA.ua. Внаслідок величезної кількості відвідувачів і швидкої реакції на новини / акції, ви без зусиль і витрат протестуєте потреби. Якщо є відгук — відмінно, можна впроваджувати зміни і в опис компанії в OKNA.ua, і в розділ "Товари й послуги", і на корпоративний сайт, й інформувати менеджерів і всіх співробітників, які працюють із клієнтами.

Знайдіть способи підвищити якість

Це ваш головний капітал та інвестиції в майбутнє.

Йдеться про підвищення:
і якості продукту,
і якості супутнього сервісу,
і якості надання інформації про компанію.

Сподіваємося, що ці рекомендації допоможуть вашій компанії відчувати впевненість, особливо в умовах, що змінюються. Не прагніть зробити відразу все — виберіть щось одне, що буде ефективним для вас і вашої компанії, і дійте поетапно.
Ми завжди раді допомагати вам розвивати віконний ринок і ваш бізнес.

Знайдіть всі свої архітектурні рішення через OKNA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.

Нове та найкраще