Компанія VEKA Ukraine починає весняну рекламну кампанію. Компанія VEKA Ukraine, українська дочірня компанія VEKA AG, світового лідера та експерта в області віконних технологій, починає нову комунікаційну кампанію. Її особливістю є висока ступінь інтенсивності і активне використання нових медіа, що дозволяють досягти дуже високих показників охоплення по всім сегментам цільової аудиторії.
"Мета кампанії - підтримати наших партнерів-переробників в Україні, це для нас найважливіше. Основу кампанії складе розміщення рекламних роликів в ефірах каналів групи "1+1", в поєднанні зі спонсорськими можливостями "Інтер", - зазначає керівник комунікаційного департаменту VEKA Сергій Єльників. - Нашим партнером в цьому році залишається Ігор Кондратюк, популярний шоумен і артист, з яким VEKA має досвід успішної співпраці".
Крім прямого розміщення, VEKA буде брати участь у проекті ТЕПЛО.UA, виробленого і трансльованого каналом "ЕРА", використовуючи широкі можливості різноманітних інтеграцій та експертних коментарів. Крім телебачення VEKA активно використовує розміщення в Інтернеті. "Обрана нами стратегія активного входження в цифрові формати підтверджує свою успішність і приносить відчутні результати, - коментує керівник Digital-проектів VEKA Роман Конончук. - Вибрані нами інструменти дозволяють зробити комунікацію більш адресною, уникати "порожніх попадань".