Компанія Goodwin, партнер VEKA Ukraine, презентувала оновлену версію свого сайту. Змін зазнав не тільки веб-ресурс, але і логотип компанії.
Слідуючи останнім тенденціям і вимогам часу, веб-представництво Goodwin кардинально змінилося насамперед у візуальному плані: сайт став не тільки красивим, але і сучасним. Стильна і креативна графіка, яка вигідно доповнила інформаційну складову, дозволить привернути увагу клієнтів.
На відміну від попередньої версії, головна сторінка лаконічно презентує бренд і його основні функції на ринку віконних конструкцій. Тут же представлені сучасні інтер'єри, які наочно демонструють функціональне використання вікон в різних архітектурних рішеннях.
Особливу увагу приділено енергозберігаючим конструкціям: на сайті можна ознайомитися з подробицями установки вікон в рамках держпрограми з енергозбереження.
Нова версія сайту також стала більш приваблива не тільки для потенційних клієнтів, але і для дилерів, і галузевих партнерів - вигідно представлена інфографіка наочно демонструє переваги і потенціал компанії, що збільшилися протягом 10 років.
І, звичайно, не обійшли увагою веб-дизайнери логотип Goodwin, який, як і сайт, зазнав кардинальних змін: він створений за правилами графічного мінімалізму, а зміна фірмових кольорів дозволило йому стати більш лаконічним, динамічним і більш впізнаваним.
Ребрендинг сайту і фірмового стилю Goodwin продиктований вимогами часу і ринку, що стрімко розвивається, а це - органічний розвиток компанії та її привабливості для клієнтів і партнерів.