У престижному конкурсі «Будівельний бренд року» продукція компанії SOUDAL отримала нагороду «Золотий будівельний бренд року 2015» в категоріях «Монтажні піни» і «Монтажні клеї», а також титул «Золотий чемпіон року 2015» в категоріях «Герметизуючі маси-силікони» і «Монтажні піни». Третій титул «Срібний бренд року 2015» компанія SOUDAL отримала за продукцію в категорії «Герметизуючі маси-силікони».
Конкурс «Будівельний бренд року» заснований на результатах опитування, проведеного Центром досліджень та аналізу ринку ASM (Market Research Analysis Center). Його метою є визначення найкращих брендів на ринку будівельних матеріалів, а також їх дилерів. Переможцями конкурсу стають бренди, названі будівельними компаніями, як відрізняються кращою якістю, а також оптимальним співвідношенням ціни і якості.
В урочистому врученні нагород «Будівельний бренд року 2015» і «Чемпіон року 2015» взяло участь близько 100 представників найбільших виробників будівельних матеріалів та галузевих об'єднань, а також найбільш значущі засоби масової інформації. Було вручено понад 50 нагород у 29 категоріях. Конкурс «Будівельний бренд року» має довгу історію і користується визнанням серед будівельників. Продукція SOUDAL присутня на міжнародному ринку майже 50 років, за цей час її якість встигли оцінити в повній мірі.
Компанія SOUDAL дев'ятий раз отримує нагороди в конкурсі, це означає, що професіонали високо оцінюють інноваційні та зручні рішення компанії. Результати опитування підтверджують, що найчастіше вибирають перевірену якість продукції SOUDAL, в тому числі і за оптимальне співвідношення ціни і якості.
«Для нас одержання п'яти нових нагород у престижному конкурсі «Будівельний бренд року 2015» є імпульсом для вдосконалення, - говорить Вік Свертс (Vic Swerts), президент компанії SOUDAL. - Вважаємо, що у SOUDAL є багато можливостей для розвитку, тому що виробники налаштовані на досягнення ще більш кращих результатів».