У середині серпня корпоративний навчальний центр компанії «Віконда »на чолі з його керівником, сертифікованим
— Алла Янюк презентувала тему «Скільки і що потрібно сказати клієнту, щоб бути почутим»,
— Леонід Золін, творець системи «Інтегрального лицечитання», телевізійний експерт 12 каналів («1+1», «Новий», «ТРК Україна», ICTV
— Тетяна Герасимова, власник консалтингової агенції «Ведіс», сертифікований
— Олександр Карпан, фрілансер, психолог, NLP — майстер, коуч і підприємець говорив про «коучинг — як сучасний спосіб вирішувати складні завдання в житті і в бізнесі»,
— Олексій Козин, провідний спеціаліст відділу розвитку, керівник проекту Miroplast business school,
— Артем Давидовський,
За словами одного з спікерівЛеоніда Золіна, «відбувся приголомшливий вебінар марафон, на якому були присутні власники малого та середнього бізнесу, менеджери з продажу, дилери компанії, представники постачальників і всі бажаючі навчитися монетизувати свої можливості і досвід. Жива аудиторія, налаштовувала на діалог, настільки, наскільки це дозволяє формат вебінару. Учасники навчилися виявляти найбільш актуальні теми для розмови, і, відповідно, для налагодження містка довіри з покупцем. Адже без різниці, що ви пропонуєте вікна, двері, авто, нерухомість, або відпочинок за кордоном. Кращий спосіб — це продавати, не продаючи!
Це перший вебінар подібного формату на віконному ринку, на якому були порушені такі ключові напрямки, як маркетинг, продажі, фінанси, коучинг, фізіогноміка (лицечитання).
Організатор марафону Алла Янюкзазначила, що основні завдання були поставлені з урахуванням піку сезону і полягали в наданні учасникам актуальних і практичних інструментів для збільшення продажів. « Ми старалися, щоб кожен учасник отримав гарний настрій і повірив, що ресурсів для успіху достатньо. Завдяки команді навчального центру, регіональним представникам компанії,
Самі учасники в своїх відгуках відзначають професіоналізм спікерів, актуальність тем, чудову організацію, зручний формат, нестандартний підхід, тонкі прийоми і працюючі виверти, а також висловлюють побажання продовжувати в тому ж дусі.