Новий час приносить нові форми навчання. Вперше на віконному ринку пройшов практичний онлайн-марафон від «Віконда»

Шабельник Віктор Миколайович 7 вересня 2015 р. о 13:36

У середині серпня корпоративний навчальний центр компанії «Віконда »на чолі з його керівником, сертифікованимбізнес-тренеромЯнюк Аллою, об'єднав професіоналів  — експертів з напрямку, що впливає на продажу, на єдиному інформаційному майданчику і був проведений незвичайний вебінар «Зроби крок до своїх ресурсів для збільшення продажів». Шість професіоналів своєї справи стали спікерами семінару онлайн:

—  Алла Янюк презентувала тему «Скільки і що потрібно сказати клієнту, щоб бути почутим»,
—  Леонід Золін, творець системи «Інтегрального лицечитання», телевізійний експерт 12 каналів («1+1», «Новий», «ТРК Україна», ICTVі т. д.), коуч — виступив з темою «Ви — основний ресурс ваших продажів»,
—  Тетяна Герасимова, власник консалтингової агенції «Ведіс», сертифікованийбізнес-тренер, консультант,експерт-практикв галузі фінансового менеджменту, розкривала питання «Показників ефективності малого і середнього бізнесу»,
—  Олександр Карпан, фрілансер, психолог, NLP — майстер, коуч і підприємець говорив про «коучинг — як сучасний спосіб вирішувати складні завдання в житті і в бізнесі»,
—  Олексій Козин, провідний спеціаліст відділу розвитку, керівник проекту Miroplast business school,бізнес-тренер  — поділився темою «Бізнес-моделюванняпо А.Остервальдеру»,
—  Артем Давидовський,маркетинг-менеджервідділу маркетингу «Віконда» представляв «Антикризовий маркетинг. 15 працюючих інструментів».


За словами одного з спікерівЛеоніда Золіна, «відбувся приголомшливий вебінар марафон, на якому були присутні власники малого та середнього бізнесу, менеджери з продажу, дилери компанії, представники постачальників і всі бажаючі навчитися монетизувати свої можливості і досвід. Жива аудиторія, налаштовувала на діалог, настільки, наскільки це дозволяє формат вебінару. Учасники навчилися виявляти найбільш актуальні теми для розмови, і, відповідно, для налагодження містка довіри з покупцем. Адже без різниці, що ви пропонуєте вікна, двері, авто, нерухомість, або відпочинок за кордоном. Кращий спосіб — це продавати, не продаючи!


Це перший вебінар подібного формату на віконному ринку, на якому були порушені такі ключові напрямки, як маркетинг, продажі, фінанси, коучинг, фізіогноміка (лицечитання).

 Організатор марафону Алла Янюкзазначила, що основні завдання були поставлені з урахуванням піку сезону і полягали в наданні учасникам актуальних і практичних інструментів для збільшення продажів. « Ми старалися, щоб кожен учасник отримав гарний настрій і повірив, що ресурсів для успіху достатньо. Завдяки команді навчального центру, регіональним представникам компанії,IT відділуі, звичайно, професіоналізму спікерів, захід пройшов успішно і точно буде продовження», — підкреслила Алла Янюк.

Самі учасники в своїх відгуках відзначають професіоналізм спікерів, актуальність тем, чудову організацію, зручний формат, нестандартний підхід, тонкі прийоми і працюючі виверти, а також висловлюють побажання продовжувати в тому ж дусі.

Останні новини розділу