Багато партнерів компанії aluplast залишили на час свої справи, і вирушили до Венеції, щоб відвідати International Innovation Days. Адже, що може бути краще, ніж отримання нових технічних знань і свіжого творчого імпульсу далеко від сірих буднів.
Більше 100 клієнтів і партнерів відвідали мальовничу Венецію з 6 по 10 вересня під гаслом «Дизайн і традиції, культура та емоції», чим і насолоджувалися впродовж 5-денної захоплюючої програми International Innovation Days. Конференція проходила 2 дні, а в час, що залишився учасники вивчали прекрасну і неповторну атмосферу Італії.
Після закінчення теплого прийому Патріка Зайтца учасників ознайомили з ефективними стратегіями стійкості в умовах більш жорсткої ринкової політики. Інновації aluplast є важливою частиною даної політики. Дані напрями представила Крістіан Фельдман, менеджер по маркетингу Азії, Африки та Північної Америки. Гостей вразила динаміка розвитку та інновації aluplast. Крім того, учасникам конференції було запропоновано ознайомиться з цими нововведеннями зсередини.
Сильний бренд є ще одним важливим фактором успіху на ринку. Саме це питання стало головною темою другого дня конференції. На додаток до Бабак Голріз з Nawa International, Паоло Тості (генеральний директор Diquigiovanni і передової партнер з Італії) виступив із доповіддю про свою концепцію сильного бренду, використовуючи як приклад власний бізнес. Diquigiovanni, заснована більше 40 років тому, сьогодні є однією з провідних італійських компаній, які виготовляють і встановлюють високоякісні вікна та двері.
На наступний день партнери відвідали виробництво Diquigiovanni. Паоло Тості сказав, що зустрічати aluplast і їх гостей на своєму заводі — це велика честь для нього, як і бути частиною International Innovation Days.
Вільний час між елементами програми використовували для обміну різними ноу-хау і генерації цінний ідей для повсякденної роботи.
«Тісний контакт з нашими міжнародними клієнтами є надзвичайно важливим, саме він робить наш бренд настільки сильним» — підкреслив Патрік Зайтц.
Італія, як і Німеччина, виступає за усталені високоякісні бренди, наприклад, в автомобільній промисловості. Отже, учасників запросили побачити всесвітньо відомий бренд Ferrari в Маранелло.
«Культура і емоції» вразили гостей і залишили свій незабутній слід, завдяки шарму міста і прогулянкці по каналах Венеції. Учасники були розміщені в казковому готелі Relais Monacо — венеціанській віллі 1800-х років.
Крістіан Фельдман залишився надзвичайно задоволений International Innovation Days: «Саме відмінності наших партнерів і їх сильна зацікавленість в обміні знаннями й ідеями зробили International Innovation Days дуже успішними. Заходи в Італії відрізняються не тільки своїми традиціями, але також новими ідеями, інноваціями та можливістю обміну досвіду з нашими партнерами».