24, 25 і 26 листопада 2015 року в навчальному центрі «Epsilon» м.Рівне, «Віконний консалтинг» провів цикл тренінгів для менеджерів з продажу дилерських салонів компанії «Акорд-С» на тему «Ефективні продажі світлопрозорих конструкцій», «Телефонні продажі» , «Психотипи клієнтів». У ході тренінгу слухачам були надані практичні рекомендації з використання «Етапів продажів» стосовно до віконного бізнесу, що допомагає і що заважає продавати, як боротися з основним запереченням ціни. Також були розглянуті основні помилки, які допускають менеджери при спілкуванні із замовником. Особливу увагу було приділено продажу енергозберігаючих віконних конструкцій, при цьому наочна демонстрація переваги енергозберігаючих склопакетів була можлива завдяки наявності унікальної «морозильної камери», в якій створюється ефект «зими за вікном», при цьому вплив негативної температури (близько мінус 16 градусів Цельсія) відбувається на кілька вікон з різними склопакетами. На тренінгу «Телефонні продажі» менеджери отримали практичні шаблони телефонних переговорів, які дозволяють «продати» замір без відвідування клієнтом офісу з продажу металопластикових вікон. Для майстрів із монтажу і вимірам був проведений тренінг по темі «Монтаж, функціональність залежить від вас». Тренінги проводив бізнес-тренер Кесслер О.І. «Віконний консалтинг» дякує співробітників компанії «Акорд-С» та представників компанії «Axor Industry» Ігоря Горака та компанії «Siegenia» Сергія Смирнова за організацію та участь у проведенні тренінгів.