Компанія VEKA Ukraine оголошує про початок роботи цілодобового Контакт-центру 0 800-303-305. З його допомогою клієнти зможуть отримувати вичерпну інформацію про те, де і як можна замовити необхідні для них послуги, а також отримають професійну консультацію з інших питань.
Створення контакт-центру в компанії VEKA Ukraine продиктовано вимогою часу і свідчить про високий рівень організації роботи компанії, успішну бізнес-стратегію та високу корпоративну культуру.
Завдяки створенню контакт-центру компанія VEKA отримала можливість максимально ефективно комунікувати з клієнтами. Так, передбачений безкоштовний дзвінок впливає на вибір клієнта саме на користь компанії.
Аналізуючи роботу операторів контакт-центру і запис питань клієнтів, можна буде набагато ефективніше організувати обслуговування, а також найбільш об'єктивно не тільки вирішувати конфліктні ситуації, але і передбачати їх виникнення. Інформація, отримана від контакт-центру, дозволить складати необхідну статистику.
Крім того, контакт-центр надає і підтримку on-line консультанта на веб-сервісі VEKA Ukraine. А це вже індивідуальний підхід до кожного відвідувача, оперативність у вирішенні питань, збільшення лояльності, а значить, підвищення іміджу та довіри до компанії.