Повним аншлагом відзначились лютневі навчання в Академії REHAU для Київських Партнерів та їхніх дилерів, що тривали з 09.02 по 12.02.2016 р.
Відточити навички професійної аргументації, майстерність телефонних переговорів, а також опанувати алгоритми успішних продажів цього разу зголосилось близько 50 учасників, тож вільних місць для бажаючих долучитися до групи в останній момент і не залишилось.
За думкою бізнес-тренерів Академії, початок року взагалі став справжнім проривом, адже і якісний, і кількісний склад груп змінився до невпізнанності. Приємно спостерігати, яку роль власники бізнесу відводять професійному навчанню персоналу: з їхнього власного досвіду лише такий підхід дозволяє сьогодні сформувати злагоджену та ефективну команду. А для нас це один з критеріїв ефективності функціонування Навчального Центру.
Дуже цікавий коментар з цього приводу ми почули від одного з учасників семінару:
- Геннадій Івшин, Авторизований дилер одного з Партнерів REHAU, у віконному бізнесі лише два роки і як керівник основним своїм завданням донедавна вважав лише залагодження організаційних питань. Протягом останніх місяців в його колективі відбулись певні кадрові зміни, що стало серйозним поштовхом для особистого та професійного росту, а як результат, змусило переглянути підхід до кадрової політики.
За твердженням Геннадія, саме потужна інформаційна та технічна підтримка з боку спеціалістів Академії REHAU та Партнера допомогли йому підібрати команду, яка готова працювати і розвиватися, а для себе особисто – змінити стиль роботи, наново відкрити REHAU. Сьогодні компанія Геннадія працює переважно з приватним замовником, але він впевнений, що практикуми Академії щодо ведення переговорів, презентації власного продукту дозволять найближчим часом вийти на інший рівень і скласти гідну конкуренцію досвідченим гравцям віконного бізнесу.
Отже, бажаємо Геннадію та всім учасникам семінарів успіху та натхнення, а особливо в реалізації планів, що народилися під час навчання в Академії REHAU!