Останній раз, коли німецькі виробники підтверджували якість власної продукції, не доклавши до цього максимум зусиль, був... ніколи.
Ось і зараз представництво концерну REHAU в черговий раз підтвердило статус компанії Алнат як Авторизованого Партнера (АПР) не на рівному місці.
Сталося наступне. Інженери компанії REHAU відвідали компанію Алнат і ретельно проінспектували всі виробничі процеси: перевірили, чи відповідає все вимогам технічної документації, чи немає де недоліків, оглянули комплектуючі та матеріали, виміряли товщину армування... Простіше кажучи, перевірили кожен гвинтик, гвоздик і сантиметр на виробництві компанії Алнат.
До речі, під час таких аудитів боротьба йде буквально за кожен міліметр. Адже згідно з українськими будівельними нормами (ДБН), армування повинно бути не менше 1,5 міліметрів, і якщо раптом цих півтора міліметрів не дорахувалися - вікна визнаються не відповідними стандартам якості REHAU, і статус АПР не підтверджується.
Особлива увага приділяється і тому, наскільки строго на виробництві дотримуються технологій концерну, адже саме вони безпосередньо впливають на якість виробленої продукції. Клієнти, які звертаються до АПР, повинні бути впевнені в тому, що придбані ними вікна і двері від REHAU відповідають всім критеріям німецької якості.
Крім того, щоб виключити можливість будь-яких було похибок у точках продажів готової продукції, український куратор особисто перевірив всі офіси компанії Алнат.
У результаті такого скрупульозного німецько-українського аудиту, компанія Алнат у черговий раз підтвердила свій статус Авторизованого Партнера REHAU.
Недооцінити значення цієї новини складно. Проводячи аналогію зі світом високої кухні, можна сказати, що "авторизований партнер" - це ресторан з мішленовськими зірками, який не може дозволити собі жодної помилки - ні на кухні, ні в спілкуванні з відвідувачами, ні в інтер'єрі. Як і ресторан з мішленовськими зірками, авторизований партнер зобов'язаний нести відповідальність за дотримання найвищих стандартів у всьому: від виробництва і зберігання профільних систем до транспортування і монтажу.
Але мішленовську зірку можуть відібрати, якщо ресторан "розслабився" і знизив планку. Те ж саме може статися і зі статусом авторизованого партнера. Сертифікат про підтвердження не видається на вічні часи. Знаєте, який термін дії сертифіката? Всього рік! Тобто, щоб мати можливість успішно пройти аудит і підтвердити статус, відповідати стандартам якості треба завжди.
А все тому, що REHAU дуже дорожить своєю репутацією і несе відповідальність за тих, кому довірили представляти бренд. І вони будуть перевіряти стандарти якості знову і знову. Захищаючи, таким чином, не тільки честь торгової марки, але і комфорт і безпеку нинішнього і майбутнього клієнта.
Ось таку сувору перевірку в черговий раз пройшла компанія Алнат, з честю підтвердивши статус Авторизованого Партнера REHAU.
Що тепер? Святкування? Вихідні?
Ні, тепер починається підготовка до нового аудиту і новим підтвердженням статусу.
Така ціна за право називатися кращими.