Як за 1 хвилину пояснити покупцеві, яке перед ним вікно?
Андрій Лесьо, керівник OKNA.ua, у своєму виступі на заході «ДІАЛОГ З ЛІДЕРАМИ віконного ринку» розповість про те, як вирішити проблему прихованої складності продукту, а також про інструменти, за допомогою яких можна продавати більш дорогі, якісні та енергоефективні вікна.
Андрій Лесьо: «На віконному ринку існує проблема комунікації. Є частина споживачів, які із задоволенням розберуться у важливих нюансах вікон, але таких мало.
Для більшості покупців вікон існує проблема прихованої складності продукту, якої супроводжує проблема обмеженого часу і загальної інформаційної перевантаженості.
Ідеальне рішення — максимально скоротити час на вивчення продукту і надати споживачеві необхідну і вичерпну інформацію у зручному форматі. І бажано, щоб інформація була достовірною в очах споживача. Про те, як цього досягти, поговоримо на “ДІАЛОЗІ З ЛІДЕРАМИ”».
Детально про «ДІАЛОГ З ЛІДЕРАМИ» і спікерів — за посиланням.
Коли: 31.03.2017 (п'ятниця) 11:00-15:00
Де: на виставці InterBuildExpo, КИЇВ, вул. Салютна 2Б, конференц-зал 3
Організатор: компанія OKNA.ua, за підтримки ТОВ «Київський міжнародний контрактовий ярмарок».