Компанія "ВікноПлюс", партнер VEKA Україна, розпочала цикл тренінгових програм для дилерів. Два перших семінари на тему "Сучасні форми мови. Інноваційні методики презентації продукції", які провела керівник Навчального центру "VEKA Professional" Оксана Царалунга, пройшли в Кам'янець-Подільському та Шаянах.
Для участі в семінарі були запрошені партнери ТМ "ВікноПлюс" з Чернівецької, Хмельницької, Вінницької, Львівської, Закарпатської, Тернопільської, Київської області та Республіки Молдова.
Під час тренінгів були продемонстровані нові важелі для ефективного продажу в сегменті преміум класу, мовні модулі для презентації продукції. Обговорювалися питання про індивідуальний підхід до кожного клієнта, про вміння менеджера перейнятися його бажанням та запропонувати замовнику саме той продукт, який його зацікавить.
На завершення семінарів були проведені практичні заняття, під час яких кожен провів своєрідну "роботу над помилками" під керівництвом тренера.
Для гостей була проведена екскурсія на виробництві ТМ "ВікноПлюс", де партнери, серед яких були й "новачки", належним чином оцінили європейський рівень підприємства: повну автоматизацію процесів, на яку людський фактор практично не впливає. Генеральний директор ТМ "ВікноПлюс" Сергій Ведерніков розповів про інновації на виробництві: впровадження нових технологій при виготовленні СПК, про асортиментні новинки та унікальне обладнання для триплексу, про нові кольорові рішеннях профільних систем.
Теоретичні знання, підкріплені наочним прикладом досвідченого ведення та розвитку віконного бізнесу, зайвий раз дали поштовх партнерам зробити крок для реалізації нових власних проектів.