Чи легко продавати якісні металопластикові вікна? Це може бути не просто, адже потрібно не тільки добре знати все про складові: профілі, склопакетах, фурнітурі та ін., а також стежити за інноваціями, так як ринок розвивається з кожним днем, впроваджуючи все нові і нові технології для поліпшення якості нашого життя. Щоб стати таким фахівцем, крім знання і досвіду, потрібно любити свою справу і присвячувати себе йому повністю. Так і стають професіоналами, до яких хочеться повертатися. Подібних фахівців віконної сфери ми і побачили на семінарі від компаній aluplast і Екіпаж в концерт-залі «Бука». Кожен з присутніх виконав максимальну роботу, щоб опинитися серед 60 щасливчиків, яким випала можливість відпочивати і вчитися в Буковелі.
Супроводжували їх наші головні експерти з інновацій:
- Директор aluplast в Україні - Валерій Лихвар, який не з чуток знає, що зараз потребує ринок і за якими системами майбутнє.
- Технічний фахівець з східній Європі - Oskar Szkal, який поділився своїм досвідом використання профільних систем aluplast в Європі.
- Регіональний менеджер - Ігор Мервінський, який ознайомив присутніх зі зручною і необхідної для роботи кожному менеджеру програмою «Планування і тендер».
Всі присутні отримали максимально інформації і змогли зблизька роздивитися і протестувати всі системи, про які вони почули від спікерів. Важливою частиною заходу стало нагородження, яке провів Валерій Лихвар. Він подякував керівникам компанії Екіпаж, Сергія і Михайла Теплицького, вручив їм нагороду за відданість своїй справі, а також прийняття сміливих рішень.
Наступними до нагородження були оголошені 5-ка найкращих продавців продукції aluplast. Тепер їх офіси поповнюватися не тільки сертифікатами і пам'ятними нагородами, а й зразками з алюмінієвими накладками на ПВХ-вікна - aluskin.
Ця зустріч стала вже доброю традицією для наших компаній і ми сподіваємося, що так буде і далі.