ТМ "LUVIN", партнер VEKA Україна, відкрила учбовий сезон для своїх дилерів та провела два тренінги за участю Учбового центру "VEKA Professional" і компанії "Winkhaus". Бізнес-тренер Оксана Царалунга у рамках семінару про ефективну технологію продажів розглянула теми: "Оновлена система позиціювання продуктової лінійки вікон VEKA", "Презентація готових інструментів для аргументації вартості, готового рішення СПК", "Конструктор продажів. Текстові скрипти для ділового спілкування з потенційним клієнтом", а також "Сервіс, що супроводжує продажі, як аргумент на користь придбання СПК".
Керівник Учбового центру Оксана Царалунга розповіла, як донести до клієнтів лише необхідну інформацію, не перевантажуючи її складними технічними характеристиками, та водночас, надати можливість вибору та упевненої купівлі.
Також учасники тренінгів дізналися про переваги електронного каталогу, можливості, які відкриваються, якщо використати текстові скрипти та розглянули ключові питання в спілкуванні з клієнтом: як продати клієнтові себе, для чого потрібна репутація, як визначити та вирішити проблеми клієнта, в чому полягає цінність вікон LUVIN з профілю VEKA.
Наступний спікер, Віктор Піняк, регіональний представник компанії Winkhaus, ознайомив дилерів з інноваціями у віконній галузі та детально розглянув на наочному прикладі три види поворотно-відкидної фурнітури: activPilotSelect, activPilotErgo, activPilotComfort.
На завершення зустрічі, учасники мали можливість обговорити питання, які їх цікавили, та поділитися враженням щодо семінару.