27 квітня 2018 року компанія AXOR INDUSTRY взяла участь у галузевому бізнес-форумі компанії «Віконда». Програма форуму була дуже насичена, як презентаціями керівників провідних компаній галузі, так і виступами запрошених бізнес-тренерів.
Форум зібрав понад 300 фахівців віконного бізнесу, які з великим залученням слухали виступи кожного спікера.
Основною темою всіх виступів було розкриття головного питання цього року «Як змусити тренди 2018 працювати на вас?»
Едем Хаурмаджі, директор з продажу AXOR INDUSTRY в Україні, у своїй презентації поділився аналітичними даними нашої компанії, прогнозами розвитку ринку і основними тенденціями, які вже зараз впливають на віконний ринок. Він позначив шляхи використання цих знань для збільшення якості та кількості продажів.
Зокрема, розповів про очікуване зростання обсягу ринку в середньому на 10% в поточному році; закликав компанії активізувати продажі вікон через інтернет; радив звертати увагу на продукцію преміум-сегмента, що набирає популярність останнім часом. (Це, в тому числі, і багатофункціональні вікна, оснащені антивандальними елементами, сучасна система безпеки First Tilt тощо). З грамотної подачею інформації та розширеним асортиментом продукції можна істотно збільшити обсяги продажів.
«Ринок готовий до того, щоб купувати більш якісний і дорожчий продукт, - підкреслив Едем Хаурмаджі. - Прогнозовано, продукція преміального класу зросте в попиті більш ніж в 3 рази. Важливо одне - надати покупцеві вибір і необхідну інформацію. І покупець буде Ваш!»
Едем також радив продовжувати активно співпрацювати з програмами з енергозбереження. Енергоефективність - як і раніше буде одним з основних трендів сезону.
Проблему нестачі кадрів, яка на ринку гостро присутня вже кілька сезонів поспіль, він радив вирішувати за прикладом нашої компанії - виховувати підростаюче покоління і показувати перспективній молоді, де і як можна працювати в галузі.
AXOR INDUSTRY регулярно проводить заходи щодо профорієнтації для випускників шкіл (демонструючи роботу заводу, організацію праці та взаємодію в компанії); здійснює стипендіальну програму фінансової підтримки талановитої та перспективної молоді технічних вузів; надає місця для проходження практики випускникам основних технічних вузів і навчальних закладів регіону.
Ще один важливий момент - NPS (індекс споживчої лояльності) - популярний тренд персоніфікації клієнта. Що насправді цікавить клієнтів? Як працювати з клієнтами, щоб вони радили твій продукт іншим покупцям?
Едем поділився практичним досвідом того, як рівень лояльності клієнтів AXOR INDUSTRY збільшився на 25% за підсумками року завдяки клієнтоорієнтованості компанії.
Тема персоніфікації клієнта «червоною лінією» проходила у виступах багатьох спікерів - як потужному інструменту збільшення продажів.
Дякуємо компанії «Віконда» за запрошення взяти участь у форумі. Компанія AXOR INDUSTRY завжди готова підтримувати партнерів в плані проведення галузевих форумів, а також навчальних заходів та тренінгів.