З 1 по 5 жовтня ТМ "ВікноПлюс", партнер VEKA Україна, спільно з Учбовим центром VEKA Professional провела навчальну програму на території виробництва в Кам'янець-Подільському та на Закарпатті.
Семінари були організовані безпосередньо як для співробітників "ВікноПлюс", так і для дилерів з різних міст України. Під час зустрічей бізнес-тренер Оксана Царалунга розповідала, як працювати на ринку СПК креативно, якісно та професійно, користуючись розробленими рецептами успішного ведення бізнесу за рекомендацією VEKA Professional.
На семінарі також обговорювалася тема "Медіа-супровід як інноваційний метод продажів". Оксана Царалунга зробила акцент на тому, що у свою діяльність потрібно включати відеожурнали, тематичні огляди, використовуючи відеоконтент для просування послуг і продуктів серед потенційних роздрібних клієнтів (відеопрезентації карт замовлень, оглядові відео з салонів продажів або об'єктів). Відкритість віконної компанії збільшує не тільки її популярність, а й викликає у клієнтів довіру і інтерес до її діяльності, пропонованого продукту та сервісу.
Важливо враховувати той факт, що конкуренція в сучасному бізнесі все частіше починає носити формат інтелектуальної "війни". "Знайдіть свій спосіб кардинально відрізнятися від інших, і тоді ви гарантовано отримаєте перемогу серед конкурентів", - зазначила бізнес-тренер.
Важливий момент, який детально обговорювався на семінарі - це комунікація з клієнтом. "Почути клієнта - це значить зрозуміти і підмітити в процесі спілкування такі нюанси, яким клієнт під час бесіди з вами не надавав особливого значення. Зрозуміти, що клієнту буде корисно і цікаво, одна з найголовніших компетенцій менеджера-експерта", - сказала на завершення зустрічі Оксана Царалунга.