Одним із важливих аспектів проведення ефективної комунікації з клієнтами є вміння працювати із запереченнями.
Для вирішення та попередження різних конфліктних ситуацій з клієнтами, потреби і поведінки яких потрібно зрозуміти найчастіше за перші хвилини спілкування, допомагають знання психології, зокрема — основи фізіогноміки людей і психотипи клієнтів.
«Мова зовнішності» розповість, як тим чи іншим клієнтам комфортніше отримувати інформацію, що важливо для прийняття їх рішень. Кого варто підштовхнути до дії, а кого важливо не квапити. Кого досить вислухати, а кому потрібні докази, аргументи і цифри...
Розуміння таких моментів у комунікації значно знижує рівень виникнення заперечень (як зовнішніх, так і внутрішніх), а також допомагає досягти великих результатів у продажах.
Минулої середи, 6 березня, на тренінгу в AXOR Academy бізнес-тренер Наталія Шинкаренко детально знайомила слухачів з основами фізіогноміки і психотипами клієнтів: їх «яскраві» риси, мотиви, дії, потреби, особливості поведінки.
Тренінг проходив для менеджерів нашого партнера — компанії Niks-M.
У ході тренінгу детально розбиралися такі питання:
- Як зрозуміти потреби клієнта?
- Які методи дієві в роботі з різними клієнтами?
- Як виникають заперечення?
- Як грамотно вести переговори, знаючи «портрет» клієнта, а також інші питання.
Крім навчання в ході тренінгу для гостей у цей день також була проведена екскурсія заводом AXOR і представлені новинки і нові розробки компанії. Вів екскурсію регіональний менеджер AXOR INDUSTRY Роман Петренко.
По завершенні гості щиро дякували спікерам і компанії AXOR INDUSTRY за надану можливість особистого та професійного росту.