Rehau - Абсолютний фаворит в категорії «Профілі для металопластикових вікон» конкурсу торгових марок «Фаворит Успіху 2019».
Завершився щорічний, традиційний, український конкурс торгових марок «Фаворит Успіху». Цей конкурс проводиться публічно, вивчаючи думку споживачів і професіоналів по всій території України.
В опитуванні минулого року брало участь близько 39 тисяч респондентів з різних соціальних груп з усіх регіонів України.
Об'єктивність досліджень і оцінки результатів забезпечували фахівці міжнародної маркетингової дослідницької компанії InMind при паралельному аудиті Київського міжнародного інституту соціології. Так що, їм можна повністю довіряти.
Результати в категорії «Профілі для металопластикових вікон» виявилися переможними для профілів марки Rehau:
Серед 35 учасників віконного ринку профілів українці знову обрали профіль Rehau!
ТМ Rehau вкотре підтвердила звання Абсолютного Фаворита, отримавши найвищу оцінку від 48,1% споживачів і 60% експертів-професіоналів.
Така висока оцінка від споживачів і експертів демонструє високу довіру до якості продуктів від Rehau.
Студія віконних рішень «Дизайн Пласт ТМ», як Авторизований партнер Rehau, дуже рада такому високому результату свого партнера і тому, що віконні конструкції з профілів Rehau залишалися уподобанням українців і в 2019 році.
Усвідомлюючи відповідальність за довіру наших клієнтів, наша компанія буде продовжувати виготовляти якісні енергоефективні вікна та двері з високо оцінених українцями профільних систем Rehau.