Травень 2020 року продовжує бити рекорди відвідуваності OKNA.ua. Google Analytic повідомляє про 160-тисячну аудиторію OKNA.ua (унікальних відвідувачів за 30 днів), яка зробила чверть мільйона відвідувань сайту.
У попередні роки була характерна повільне весняне розгойдування аудиторії до літа. Цього року все по-іншому й не завжди в гіршу сторону.
Аудиторія OKNA.ua збільшилася майже на 30% в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. Якщо для невеликих сайтів зростання на 30% або навіть 100% не дивне, то для платформи з охопленням 65% кінцевих споживачів це більше свідчить не про зростання аудиторії конкретного сайту, а в більшій мірі про зміну на ринку загалом.
Відвідувачів з України стало більше і в процентному відношенні. Загалом українська аудиторія виросла з 89% до 90% від загальної кількості відвідувачів.
Цікаво, що збільшення відбулося за рахунок жінок, і їх частка склала більше половини (52,6% в порівнянні з 41,5% в березні 2019 року). Раніше, з 2015 року чоловіча частина аудиторії OKNA.ua становила 56-57%. Зараз чоловіча аудиторія виросла в кількості, але в меншій мірі, ніж жіноча, і склала 47,4%.
Збільшилася кількість відвідувань усіх основних розділів: статей, каталогів, калькуляторів тощо.
Активність у редагуванні даних компанії, додаванні оголошень, вхід під логіном залишилася колишньою або зменшилася. Це ті дії, які в основному виконуються учасниками ринку.
Можна зробити висновок, що споживачі стали набагато активніше (їх стало більше на 34 тисяч). Однак активність учасників ринку або залишилася на колишньому рівні, або трохи знизилася. Учасники віконного ринку становлять майже 15% аудиторії OKNA.ua.
Карантин привів до несподіваних результатів: