Німецька компанія HEGLA boraident GmbH & Co. KG, яка пропонує лазерне маркування скла, розробила обладнання для маркування ПВХ-профілю. Маркування має високу роздільну здатність. Як тільки маркування нанесено на пластик, вікно отримує унікальний ідентифікатор упродовж всього життєвого циклу.
Лазерне маркування від HEGLA boraident дає змогу наносити логотип компанії та контакти, коди та QR-код для ручного чи машинного сканування.
Технологія має високу швидкість і роздільну здатність. Ідентифікатор зчитується за допомогою ручного сканера, стаціонарного сканера на виробничій лінії або мобільного пристрою. Залежно від використовуваного програмного забезпечення, користувачі мають прямий доступ до даних виробництва, дати доставлення, запланованого місця зберігання та етапів виробництва.
Читайте ще: Розроблено етикетку енергоефективності для вікон та дверей
За допомогою маркування можна створити квитанцію про доставку, відсканувавши його, або підтвердити доставлення конструкцій на будівельний майданчик також за допомогою сканування. Також багато компаній вважають важливим на етапі виробництва вказати виробника. Для проєктів із кількома партнерами та у випадку скарг таке маркування полегшує ідентифікацію, хто створив чи встановив конкретне вікно.