Міжнародний бренд AXOR анонсує ключове оновлення свого мобільного додатку, в якому додана функція зворотного зв'язку з фахівцями компанії.
За допомогою «Зворотного зв'язку» кожен партнер AXOR може звернутися безпосередньо до фахівців конкретного відділу, в залежності від питання. Для цього в мобільному додатку передбачено рубрикатор:
• «Відділ маркетингу» - для будь-яких питань, пов'язаних з рекламною підтримкою та просуванням фурнітури AXOR для СПК;
• «Відділ продажів» - для будь-яких питань, пов'язаних з продажами фурнітури AXOR;
• «Технічний відділ» - для вирішення будь-яких технічних питань з фурнітурою AXOR;
• «Відділ постачання і логістики» - для вирішення будь-яких питань, пов'язаних з поставками фурнітури AXOR.
Усі питання відразу направляються до співробітників відділів, і вони негайно починають займатися їх вирішенням і наданням партнерам необхідної допомоги.
Крім цього, в формі зворотного зв'язку передбачена можливість прикріплення до повідомлення фотографій / відео, а також відсканованого QR-коду деталі, що дозволить представникам компанії швидко визначити номер партії.
У вас є питання? У AXOR є відповідь!
Встановлюйте або оновлюйте мобільний додаток і питайте фахівців AXOR безпосередньо!