Покупці вікон в Україні все частіше обирають ламіновані вироби. Тобто білі металопластикові вікна вже не в усіх випадках задовольняють потреби.
Фабрика вікон Екіпаж назвала цю тенденцію головною на ринку. Про це повідомив керівник компанії Сергій Теплицький на панельній дискусії з власниками ТОП-5 віконних компаній на WINDO KYIV Conference online, яка пройшла за підтримки OKNA.ua.
Компанії «Акорд-С», наприклад, вдалося збільшити продажі ламінованих виробів навіть із більш дорогою плівкою. Компанія виробляє власні профільні системи (бренд Epsilon ТМ) та ламінує їх. У 2020 році компанія розпочала співпрацю з RENOLIT, що дало змогу ще підвищити якість продукції.
Віконні виробництва обирають різні схеми роботи з профілями, покритими плівками. Наприклад, Фабрика вікон Екіпаж замовляє ламінований профіль у виробника профільних систем. Це дозволяє пропонувати на вибір великий асортимент плівок. А Завод Steko ламінує профіль самостійно за для зменшення витрат. Компанія має чотири лінії ламінування.
Власник Steko Сергій Положай виходячи з досвіду компанії, зазначив, що попит на ламінацію варіюється в залежності від регіону країни. На львівському виробництві частка ламінованих конструкцій може сягати 50%, а в Дніпрі — приблизно до 30%.
Виробники ПВХ вікон та дверей очікують, що ця тенденція продовжить ріст і в наступні роки.