Завод VEKA Україна відвідали співробітники і дилери компанії-партнера «Вікнопром». Крім екскурсії, під час якої гості ознайомилися з усіма процесами виробництва профілю, вони мали можливість бути присутніми при проведенні випробувань вікон на повітря- та водонепроникність в навчальному центрі.
А далі, вже в лабораторії, де відбувається перевірка на відповідність нормативам сировини і готових зразків продукції, ще раз переконатися в бездоганній якості профільних систем VEKA.
Після цього, у другій половині дня, в рамках кваліфікованої підтримки та підвищення рівня професіоналізму, гості обмінялися досвідом та обговорили актуальні теми з представниками VEKA. Так, керівник відділу маркетингу Роман Конончук розповів гостям про нові інструменти digital-маркетингу, які партнери можуть успішно використовувати для просування своєї продукції на віконному ринку і для більш ефективної роботи з потенційним покупцем.
Теоретична частина була підкріплена семінаром по формуванню особистого «Я-бренду» як методу ефективного спілкування з кінцевими клієнтами для підвищення рівня продажів у B2B від керівника навчального центру VEKA Professional Оксани Царалунга.
Віконний сезон в самому розпалі, а тому отримані знання від фахівців VEKA, безумовно, стануть хорошим стимулом у роботі та розвитку компанії.