Assa Abloy, яка пропонує замки, двері, ворота та системи автоматизації, зафіксувала зростання чистого обсягу продажів на 25% у другому кварталі 2022 року. Про це компанія повідомила у звіті.
У другому кварталі продажі компанії склали 29,46 млрд шведських крон (приблизно 2,88 млрд доларів США) порівняно з 23,64 млн (приблизно 2,31 млрд доларів) у 2021 році. Це зростання на 25%, тоді як органічне зростання становило 13 %. Як зазначає генеральний директор Assa Abloy Ніко Дельво (Nico Delvaux), позитивні показники були зумовлені високим попитом на товари, попри геополітичні невизначеності, карантин у Китаї, високу інфляцію та зростання процентних ставок. Високий попит у США та 8% органічного зростання в регіоні EMEIA (Європа, Близький Схід та Африка) сприяли високим показникам. Мова йде про Скандинавію та ринки, що розвиваються.
Для підвищення прибутковості компанія зосереджується на розробці електромеханічних товарів. Паралельно Assa Abloy продовжує придбавати бізнеси. Планується об’єднати сім підприємств із річним обсягом продажів приблизно 2,8 млрд шведських крон (приблизно 270 млн доларів США) протягом року. Водночас бізнес систем безпеки Finnlock на росії виведено у квітні.