Kommerling оновив логотип для нового позиціювання на ринку

Олена Сердюк 26 липня 2022 р. о 16:40

Світовий виробник профілів для вікон й дверей profine Group оновив бренд Kommerling у рік 125-річчя компанії. Змінилися логотип і слоган.

«Сьогодні для завтра» тепер зображено на всіх матеріалах бренду. Діяти сьогодні та приймати правильні рішення для завтра — це філософія Kommerling, яка направлена на відповідальність та сталий розвиток. У компанії заявляють, що вони розуміють сталість як цілісне завдання та думають не лише про екологію, а й про соціальні та економічні вимоги.

«Жити відповідально — означає захищати майбутнє. Наша мета – стійкий цикл для високоякісних пластикових виробів. Сьогодні ми розробляємо правильні рішення для світу та майбутніх поколінь», — д-р Петер Мрозік (Peter Mrosik), власник та генеральний директор profine.

Новий логотип демонструє природні стихії: сонце та воду. Теплі кольори символізують життя й майбутнє та мають викликати позитивні емоції.


Фото: profine Group
Новий логотип на фасаді profine Group у Пірмазенсі, Німеччина

Останні новини розділу