Французька компанія Somfy Group, яка працює в 59 країнах, підбила підсумки третього кварталу 2022 року. Вартість продажів склала 361 млн євро, що на 3,6% вище відповідного періоду 2021 року. А з січня до кінця вересня продажі компанії склали 1,2 млрд євро. Це на 4,7% більше, ніж минулого року.
Продажі у третьому кварталі, згідно зі звітом Somfy, були стабільними, попри погіршення макроекономічної ситуації. У країнах Східної Європи продажі знизилися на 11%. У Центральній Європі продажі зросли майже на 6%, а у Північній Європі продажі зросли більш ніж на 8%.
Somfy прогнозує, що споживачі утримаються від покупок їхньої продукції в найближчі місяці. Оскільки на тлі невизначеності на ринку зміняться пріоритети покупок. Тому компанія очікує короткострокове падіння продажів.