Виробник скла AGC, зі штаб-квартирою в Японії, оприлюднив фінансові результати за дев’ять місяців 2022 року. Чистий обсяг продажів скла склав 650,7 млрд ієн (приблизно 4,64 млрд євро) порівняно з 544,7 млрд ієн (приблизно 3,89 млрд євро). У звіті компанія зазначає, що цьому також сприяло подорожчання архітектурного скла. Але у європейському регіоні попит на скло падає.
У компанії заявили, що вплив високих цін на газ у Європі було частково компенсовано енергетичними субсидіями. Проте негативно вплинуло зростання цін на сировину та інші енергоносії. У третьому кварталі 2022 року компанія відзначила зниження поставок продукції до Європи через економічний спад. У жовтні AGC тимчасово зупинили піч на заводі Boussois (Франція) через зниження попиту.
Напротивагу, постачання архітектурного скла зросли до Японії та Південно-Східної Азії. Крім того, попит залишається високим у Північній Америці, куди було перенесено виробництво архітектурного скла.
На четвертий квартал 2022 року AGC стурбована збереженням високих цін на сировину та паливо, а також впливом економічного спаду, особливо в Європі. Однак, у Європі компанія очікує відновлення прибутковості в середньостроковій перспективі. Ставка робиться на зростання попиту на енергозберігаюче скло. Оскільки існує нагальна потреба зробити будівлі більш енергоефективними, щоби зменшити споживання газу.