Kömmerling представить свою нову корпоративну стратегію на конференції WKC VI: Frontale Edition
Олена Сердюк 21 травня 2024 р. о 14:33
До 125-річного ювілею бренду Kömmerling profine Group повідомив про перебудову корпоративної стратегії: зосередження на захисті клімату, енергоефективності, соціальній відповідальності, збереженні ресурсів та інноваціях для майбутніх поколінь. Тому було обрано гасло «Today for tomorrow» (Сьогодні для завтра).
На виставці FENSTERBAU FRONTALE 2024 Kömmerling представив стенд, присвячений цій стратегії. Про це детально розповість комерційний директор «Профайн Україна» Олександр Сіряченко під час виступу на онлайн конференції WKC VI: Frontale Edition.
На виставці компанія відвела центральне місце чотирьом моментам:
- серії віконних профілів Kömmerling ReFrame, виготовлених повністю з перероблених матеріалів ПВХ-U;
- віконним ПВХ профілям з біологічними компонентами: використання сировині на основі соснової олії замість нафти у виробництві етилену;
- цифровому портфоліо profine eSolutions;
- гібридній системі Kömmerling WarmCore, яка поєднує ПВХ-U та алюміній.
Дата проведення конференції: 24 травня 2024 року.
Де: YouTube канал журналу «Віконні технології».
«Профайн Україна» є постійним партнером проєкту WINDO KYIV Conference.