Будівельна галузь знаходиться під тиском. Енергетична криза у 2023 році, нестача робочої сили, високі витрати на матеріали та зростання заробітної плати та відсотки. За цих обставин Schüco Group не змогла продовжити своє глобальне зростання та завершила фінансовий рік із загальним обсягом продажів у 2,11 млрд євро, що на 7,4% менше попереднього року.
Особливо складним минулий рік був у сфері металопластикових віконних систем: там падіння склало майже 18%. Загальний обсяг продаж склав 345 млн євро.
Ринок Німеччини постраждав від погіршення ситуації із замовленнями в житловому будівництві. У той час як ринки Бельгії, Нідерландів, Люксембургу та Туреччини змогли перевищити свої продажі порівняно з попереднім роком.
Краща ситуація на ринку металевих конструкцій (алюміній та сталь). Підрозділ досяг світових продажів у 1770 млн євро. Це на 2,7% менше, ніж у попередньому році.
Позитивні зміни відбулися в Індії, Китаї та Південній Америці, тоді як Європа сильно постраждала через проблеми з ланцюгом постачання та ціни на сировину. Хоча ринки Франції, Італії та Піренейського півострова втрималися, а Литва та Чехія показали позитивні зміни.
Фактори, які були відповідальними за будівельну кризу в 2023 році — високі ціни на енергоносії та матеріали, зростання зарплат та відсотків, нестача робочої сили, регуляторні перешкоди та війна в Україні — продовжують негативно впливати на розвиток подій у 2024 році. Компанія не бачить ознак короткострокового покращення.
У 2024 році Schüco продовжить зосереджуватися на декарбонізації огороджувальних конструкцій. Наприклад, компанія випустила пластиковий профіль з біо-ПВХ. Такий ПВХ має такі ж властивості, що й звичайний, але його полімерна матриця на 100% складається із сировини рослинного походження.