Світовий виробник скла Nippon Sheet Glass (NSG Group), який володіє брендом Pilkington, повідомив про зниження прибутку. У своєму квартальному звіті компанія заявила, що операційний прибуток знизився в усіх підрозділах, особливо в її архітектурному підрозділі, який постраждав від економічного спаду в Європі.
Загальний дохід групи за 1-й квартал зріс на 4,1% порівняно з минулим роком та склав 1,5 млрд доларів, а операційний прибуток знизився на 67,3% до 33,1 млн доларів.
У звіті NSG зазначається, що уповільнення європейської економіки було серйознішим, ніж очікувалося у попередніх прогнозах. Її уповільнення спричинило зменшення обсягів продажі та зменшення цін на листове скло. Постійно зростають інші витрати, зокрема на робочу силу.
Це стало причиною передчасного закриття флоат-лінії на заводі Weiherhammer в Німеччині напередодні холодного ремонту.
В інших підрозділах ситуація краща. Великим був попит на сонячне скло. Новий завод, який почав виробництво в Малайзії в грудні минулого року, сприяв прибутку. Перетворення флоат-лінії на сонячну лінію на заводі в Огайо, США, дало хороші результати.
Автомобільний підрозділ збільшив продажі на 12,7%, а технологічне скло отримав збільшення доходу на 2,4% завдяки збільшенню попиту, але прибуток знизився через збільшення інших витрат.
Раніше VFF повідомляв, що ринок вікон у Німеччині впав на 8,9% у 2023 році, та, як очікується, впаде ще на 6,4% у 2024 році.