ASSA ABLOY підтвердила успішність інвестування в інновації: результати 3-го кварталу 2024 року

Олена Сердюк 25 жовтня 2024 р. о 10:28

Міжнародна компанія ASSA ABLOY, яка пропонує продукти та послуги, пов’язані із замками, дверима, воротами та автоматизацією входів, оголосила результати третього кварталу 2024 року.

Загальний обсяг продажів зріс на 1% і склав 37,418 млн шведських крон (SEK). Це відповідає приблизно 3,37 млрд доларів США. Хоча органічне зростання продажів було незначним (+0%), позитивний внесок зробили придбані та продані активи (+4%), тоді як валютні коливання негативно вплинули на продажі (-3%).

Показники продажів в регіонах та сегментах різнилися:


ASSA ABLOY продовжує активно розширюватися через придбання. У 3-му кварталі завершено 7 нових придбань. Серед ключових компаній — SKIDATA та Level Lock, які дозволяють ASSA ABLOY зміцнити свої позиції у технологіях доступу та цифрових рішень.
Також було анонсовано продаж бізнесу Citizen ID, який планується завершити у 2025 році.

Загалом, компанія продовжить інвестувати в інновації та нові придбання, що сприятиме подальшому зростанню. Однак, негативні економічні тенденції в Китаї та слабкість ринку нерухомості залишаються основними викликами для деяких підрозділів.

Останні новини розділу