У квітні 2025 року Grupa Kęty оголосила про ухвалення нової стратегії розвитку на 2025–2029 роки, згідно з якою три основні напрями діяльності будуть об’єднані під єдиним брендом Aluprof. Про це йдеться в офіційному повідомленні компанії.
У фокусі — глибока інтеграція трьох ключових підрозділів: сегмента екструдованих виробів, архітектурних систем і новоствореного сегмента сонцезахисту. Останній сформували на основі нещодавнього придбання компанії Selt Sp. z o.o. та активів з Ополя. Це рішення має посилити присутність бренду Aluprof на європейському віконному ринку, зокрема в сегментах профільних систем для фасадів, вікон та систем для сонцезахисту.
Grupa Kęty також створює нову структуру під назвою Aluprof International для управління всіма своїми закордонними компаніями. Вона дозволить покращити ефективність шляхом зменшення витрат, уніфікації процесів і посилення присутності на зовнішніх ринках.
У стратегічних планах — подальше зростання через придбання суміжних бізнесів, зокрема компаній, що дозволять масштабувати напрямки архітектурних систем і сонцезахисту, здобути нові ринки, клієнтів і бренди.
На польському ринку зусилля зосередять на посиленні виробничих потужностей через збільшення потужностей екструдованих профілів та їхню інтеграцію з архітектурними й сонцезахисними продуктами.
Раніше в польській галузі алюмінієвих профільних систем відбулося інше оновлення: Ponzio Polska змінила назву на PROCURAL.