Winkhaus: нова рекламна кампанія для України

 6 897
Ось уже протягом 160-ти років продукти Winkhaus змінюють світ, роблять його сучасним, дають людям якісно нове уявлення про безпеку, комфорт та естетику віконних і дверних конструкцій. Саме ця ідея лягла в основу нової рекламної кампанії Winkhaus для України.
160 років якості Winkhaus

З кожним днем продавці вікон в Україні все більше розуміють, що далі конкурувати на основі ціни – безперспективно та, у більшості випадків, навіть збитково. Крім ціни, марки профілю та рекомендацій, необхідно шукати додаткові аргументи, щоб переконати клієнта здійснити покупку саме в своєму салоні. Найефективніше будувати цю аргументацію, проаналізувавши реальні потреби покупця. Численні маркетингові дослідження стверджують, що основною потребою людини, яка хоче придбати вікно, поруч з бажанням заповнити віконний простір є отримання певних гарантій безпеки, комфортного використання вікна, естетичного задоволення. Якість вікна залежить не лише від надійності заводу-виробника, але й компаній, що виробляють комплектуючі до цього вікна. Насправді покупець, переступаючи поріг дилерського салону, не завжди усвідомлює ці важливі речі. Саме професійний продавець має поставити правильні запитання, проаналізувати та оцінити побажання покупця.

Маючи велике бажання допомогти продавцю стати успішним, компанія Winkhaus в рамках своєї нової рекламної кампанії створила низку інформаційних матеріалів про фурнітуру Winkhaus. Їх наповнення подане незвичайним, унікальним способом – у розрізі чотирьох важливих для покупця речей: досвіду компанії, гарантій безпеки, комфорту від користування вікном та естетичності виконання. Розглянемо кожен з них більш детально.

160 років досвіду бренду Winkhaus
Фото: Winkhaus
На підприємствах Winkhaus працюють цілими династіями:
щира любов до своєї справи та досвід передаються від батька до сина, з покоління в покоління.

ДОСВІД ТА ЗНАННЯ

Довіра до бренду є надзвичайно важливою. Компанія Winkhaus на ринку з 1854 року. Її 160-річна історія – цікава, динамічна та успішна. Вікна та двері мільйонів будинків у всьому світі оснащені продукцією цієї марки. Сьогодні група Winkhaus – це 5 виробничих комплексів у Німеччині та 8 дочірніх компаній за кордоном. На підприємствах працюють цілими династіями: щира любов до своєї справи та досвід передаються від батька до сина, з покоління в покоління. І в результаті створюється продукт, який здатний зробити переворот в галузі. Так, у 1954 році Winkhaus випустив першу поворотно-відкидну віконну фурнітуру. Першим створив ключ з мікрочіпом (1987 р.) та винайшов ригельний замок (1992 р.). У 2013 році завдяки його автоматичній системі провітрювання вперше (з часів появи пластикових вікон) вдалося вирішити проблему природної «м’якої» циркуляції повітря у приміщенні. Своїми новаторськими рішеннями крок за кроком Winkhaus змінює життя людей, наповнює знайомі речі якісно новою, сучасною функціональністю, при цьому анітрохи не зраджуючи своїй німецькій якості.

Безпека вікон
Фото: Winkhaus
Для покупця вікон питання безпеки має надзвичайне значення.

БЕЗПЕКА ТА ЗАХИСТ

Для покупця вікон питання особистої безпеки та захисту майна має важливе значення, оскільки несанкціоноване проникнення найчастіше відбувається саме через віконні або дверні отвори. Безпека вікна «складається» з ряду компонентів, ключову роль серед яких відіграє фурнітура. Враховуючи ті виклики, якими сьогодні наповнене життя, конструктори компанії Winkhaus розробили фурнітурну систему, яка базується на унікальному запірному елементі – восьмикутному грибку, загальному для всіх версій фурнітури. Розміщений на стулці вікна, цей грибок у момент закривання зчіплюється з відповідним протизламним зачепом на рамі, і таким чином створює точку протизламності. Чим більше таких точок – тим вищий клас протизламності вікна.

Щоб визначити, чи потрібна покупцю протизламна фурнітура з протизламними зачепами замість стандартних, спеціальною накладкою на касету замка GP/GR та протизламною ручкою з ключем, необхідно дізнатися у клієнта місце розташування будівлі, доступність та видимість вікна з вулиці.

Питання безпеки вікна актуальне, перш за все, для: мешканців багатоквартирних будинків, які проживають на перших та останніх поверхах; приватних будинків та котеджів; магазинів; офісних приміщень, банків і фінансових установ; шкіл, дитячих садків тощо.

Комфорт та зручність з фурнітурою Winkhaus
Фото: Winkhaus
Розуміння комфорту змінюється разом з тим,
як змінюємося ми та світ навколо.

КОМФОРТ ТА ЗРУЧНІСТЬ

Речі та предмети, які ще вчора, на наш погляд були комфортними, поступаються місцем новим, сучаснішим та функціональнішим. Хороше вікно, зручний балкон, надійний дверний замок, вишуканий інтер’єр – визначення цих понять змінюється щодекілька років. Нам приємно усвідомлювати, що продукти Winkhaus вже понад 160 років наповнюють оселі покупців «новим комфортом». За результатами річних досліджень німецького інституту фізики Фраунгофера саме вікна з фурнітурою Winkhaus здатні відтворити природну циркуляцію повітря в кімнаті, яка унеможливить протяги або «виморожування», утворення конденсату або плісняви. Задоволення від користування вікном залежить від наявності елементів, що плавно припіднімають стулку та блокують поворот ручки (мікроліфт), забезпечують ступеневе провітрювання (MSL OS) або паралельне зміщення (activPilot Comfort). Завдяки інноваційному підходу фурнітура сьогодні може комплектуватися контактними зачепами, які виконують функцію датчиків відкривання вікна і які інтегруються у загальну систему контролю доступу (activPilot Control), електроприводом з точним вимірювачем вологості (activPilot Comfort PADM). Кожна нова розробка конструкторів Winkhaus надає блискучу альтернативу тим варіантам вікон, які ми знали до цього часу, а значить, і нове розуміння комфорту від їх використання.

Естетика та дизайн з фурнітурою Winkhaus
Фото: Winkhaus
Сучасні інноваційні продукти Winkhaus допоможуть реалізувати найвибагливішу ідею дизайнера інтер’єру.

ЕСТЕТИКА ТА ДИЗАЙН

Оригінальний знак у вигляді трьох квадратів, розміщених разом, – це відмітна риса фурнітури Winkhaus, символ інновацій та високої якості. Згідно з новими тенденціями промислового дизайну зачепи на раму та завіси створені із заокругленими краями. Завдяки цьому вони елегантно виглядають та їх легко утримувати у чистоті.

Для вікон з двома стулками, між якими немає вертикальної поперечини (штульпових вікон) Winkhaus створив новий тип ручки-важеля для відкривання, досі невідомий у віконній техніці. Така ручка має привабливу форму та відкривається спеціальною кнопкою. Ця новинка особливо порадувала представниць жіночої статі, яким до цих пір було досить проблематично використовувати звичайний грубий важіль.

Усі згадані елементи складають цілісну картину сучасного інноваційного продукту високої якості з винятковими перевагами для покупців.

РЕКЛАМНІ НОСІЇ

Крім рекламних блоків та модулів в галузевих ЗМІ, широка рекламна кампанія запланована в соціальних мережах та на галузевих інтернет-порталах. Наші зусилля будуть також спрямовані на посилення віртуального спілкування та обміну інформацією з заводами-виробниками та дилерськими салонами. Вже сьогодні йде робота з підготовки для України україномовної версії каталогу Android/App, яка буде випущена восени. На допомогу партнерам передаватимуться фотографії, постери, технічні малюнки, відео-ролики, фільми та багато іншого.

Winkhaus своєю новою рекламною кампанією для України ставить за мету не лише підвищити впізнаваність бренду, але й допомогти покупцю зробити правильний вибір через розуміння ключових переваг вікон саме з фурнітурою Winkhaus.

Найдите все свои архитектурные решения через OKNA.ua: Нажмите здесь чтобы зарегистрироваться. Вы производитель и хотите наладить контакт с клиентами? Кликните сюда.
+38 044 390 29 93+380 44 390 2993
+38 044 390 29 95+380 44 390 2995

Новое и лучшее