AGC підвищила фінансові результати за три квартали 2022 року
Фото: AGC
Завод AGC у Франції

AGC підвищила фінансові результати за три квартали 2022 року

Японський виробник скла AGC оприлюднив фінансові результати за три квартали 2022 року. Чистий обсяг продажів скла склав 4,64 мільярда євро порівняно з 3,89 мільярда євро за аналогічний період минулого року. У звіті вказано, що це також завдяки подорожчанню архітектурного скла. Але в європейському регіоні попит на скло падає.

Вплив високих цін на газ в Європі був частково компенсований енергетичними субсидіями, заявили в компанії. Проте зростання цін на сировину та інші енергоносії мало негативний вплив. У третьому кварталі 2022 року компанія відзначила скорочення постачання продукції до Європи через економічний спад. І у жовтні AGC тимчасово зупинила печі на своєму заводі в Бусуа (Франція) через зниження попиту.

Проте попит на архітектурне скло зріс у Японії та Південно-Східної Азії. Крім того, попит у Північній Америці залишається високим.

У четвертому кварталі 2022 року AGC стурбована збереженням високих цін на товари та паливо, а також впливом рецесії, особливо в Європі. Проте в Європі компанія очікує відновлення прибутковості в середньостроковій перспективі через ріст попиту на енергоефективне скло. Тому що існує нагальна потреба зробити будівлі більш енергоефективними, щоб зменшити споживання газу.
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
Идентификатор: 22487