Виробник скла AGC, зі штаб-квартирою в Японії, оприлюднив фінансові результати за дев’ять місяців 2022 року. Чистий обсяг продажів скла склав 650,7 млрд ієн (приблизно 4,64 млрд євро) порівняно з 544,7 млрд ієн (приблизно 3,89 млрд євро). У звіті компанія зазначає, що цьому також сприяло подорожчання архітектурного скла. Але у європейському регіоні попит на скло падає.
У компанії заявили, що вплив високих цін на газ у Європі було частково компенсовано енергетичними субсидіями. Проте негативно вплинуло зростання цін на сировину та інші енергоносії. У третьому кварталі 2022 року компанія відзначила зниження поставок продукції до Європи через економічний спад. У жовтні AGC тимчасово зупинили піч на заводі Boussois (Франція) через зниження попиту.
Напротивагу, постачання архітектурного скла зросли до Японії та Південно-Східної Азії. Крім того, попит залишається високим у Північній Америці, куди було перенесено виробництво архітектурного скла.
На четвертий квартал 2022 року AGC стурбована збереженням високих цін на сировину та паливо, а також впливом економічного спаду, особливо в Європі. Однак, у Європі компанія очікує відновлення прибутковості в середньостроковій перспективі. Ставка робиться на зростання попиту на енергозберігаюче скло. Оскільки існує нагальна потреба зробити будівлі більш енергоефективними, щоби зменшити споживання газу.
Фото: AGC
AGC збільшила продажі архітектурного скла, але не за рахунок Європи
25 жовт. 2024 р.
24 жовт. 2024 р.
17 жовт. 2024 р.
16 жовт. 2024 р.
31 жовт. 2024 р.
30 жовт. 2024 р.
1 лист. 2024 р.
1 лист. 2024 р.
1 лист. 2024 р.
31 жовт. 2024 р.
29 жовт. 2024 р.
29 жовт. 2024 р.