Міністерство розвитку громад розпочало інформаційну кампанію щодо фізичної доступності
Фото: Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури

Міністерство розвитку громад розпочало інформаційну кампанію щодо фізичної доступності

Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури розпочало інформаційну кампанію щодо фізичної безбар’єрності. Мета кампанії — роз'яснити, якими мають бути елементи доступності, що зазначені у державних будівельних нормах, стандартах та методичних рекомендаціях.

Згідно з опитуванням Центру соціальних досліджень та поведінкової економіки, проведеним за підтримки Дитячого фонду ООН UNICEF і Ради з комунікацій безбар’єрності, 83% респондентів вважають безбар’єрність новою цінністю для суспільства.

Українці вважають, що для створення доступних умов слід зосередитися на:
  • зміні поведінки людей (34%);
  • створенні адаптованого середовища (32%);
  • забезпеченні доступності освіти й робочих місць (22%).

Дослідження також показало, що більшість опитаних вважають, що створенням безбар’єрного простору повинні займатися держава та місцеві органи влади. Водночас майже кожен четвертий вже сам долучається до усунення бар’єрів.

Інформаційна кампанія розпочалася з пояснення, яким має бути пандус. Сходи є першочерговим бар’єром у фізичній доступності будівель, споруд, пішохідних доріжок та переходів. Для забезпечення доступності сходів їх необхідно дублювати пандусом, але ухил пандуса не повинен перевищувати 8% (понад 4,5 градуса), щоб уникнути небезпеки для людей з інвалідністю.

Наступною перешкодою для маломобільних груп населення можуть стати вхідні двері. Раніше OKNA.ua розбирали найпоширеніші проблеми вхідних дверей з погляду маломобільних людей.
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
Идентификатор: 23253