Розпочато інформаційну кампанію щодо фізичної безбар’єрності
Фото: Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури

Розпочато інформаційну кампанію щодо фізичної безбар’єрності

Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури розпочало інформаційну кампанію щодо фізичної безбар’єрності. Мета — роз’яснити, якими мають бути елементи доступності, що зазначені у державних будівельних нормах, стандартах та методичних рекомендаціях.

Зараз 83% опитуваних вважають безбар’єрність новою цінністю для суспільства. Громадську думку вивчав Центр соціальних досліджень та поведінкової економіки за підтримки Дитячого фонду ООН UNICEF та Ради з комунікацій безбарʼєрності.

Українці вважають, що створення доступних умов для кожного має бути зосереджене на:
  • зміні поведінки людей (34% опитаних);
  • створенні адаптованого середовища (32%);
  • забезпеченні доступності освіти й робочих місць (22%).

Дослідження також показало, що більшість респондентів вважають, що держава та місцева влада мають відповідати за створення безбар’єрного простору й суспільства. Водночас майже кожен четвертий уже й сам долучається до усунення бар’єрів.

Інформаційна кампанія розпочалася з пояснення, яким має бути пандус. Оскільки першочерговим бар’єром у фізичній доступності будівель та споруд, пішохідних доріжок, переходів є сходи. Для забезпечення доступності сходів їх необхідно дублювати пандусом. Але краще уникати облаштування ненормативних пандусів, оскільки ухил більше ніж 8% (понад 4,5 градуса) створює небезпеку для життя людини з інвалідністю під час користування ним.

Наступною перешкодою для маломобільних людей можуть стати вхідні двері.
Раніше OKNA.ua розбирали найпоширеніші проблеми вхідних дверей на думку маломобільних груп населення.
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
Ідентифікатор: 23253
HOPPE Серія Гамбург