У квітні 2025 року Grupa Kęty оголосила про початок масштабної трансформації структури компанії. Відтепер три ключові напрями діяльності концерну функціонуватимуть під єдиним брендом — Aluprof. Таке рішення є центральною частиною нової стратегії розвитку на 2025–2029 роки.
Згідно з оприлюдненою інформацією, відбудеться глибока інтеграція трьох основних підрозділів: екструдованих виробів, архітектурних систем і нового напряму сонцезахисту. Останній сформований на основі нещодавнього придбання компанії Selt Sp. z o.o. та активів з міста Ополе.
Також створено нову міжнародну бізнес-одиницю — Aluprof International. Її завдання — централізоване управління усіма закордонними дочірніми компаніями, що, як очікується, дозволить оптимізувати витрати, уніфікувати процеси та розширити міжнародну присутність.
У стратегічному баченні компанії — подальше зростання шляхом придбання бізнесів, що можуть доповнити або масштабувати архітектурний та сонцезахисний сегменти, а також вивести компанію на нові ринки.
На польському ринку Grupa Kęty планує розвивати виробництво екструдованих профілів і тісніше інтегрувати їх із системами для фасадів та сонцезахисту.
Нагадаємо, нещодавно інша зміна відбулася в секторі алюмінієвих рішень Польщі — компанія Ponzio Polska провела ребрендинг і відтепер працює під назвою PROCURAL.

Фото: Aluprof
Grupa Kęty об’єднає свої сегменти під брендом Aluprof
Идентификатор: 23713

6 мая 2025 г.

30 апр. 2025 г.

12 мая 2025 г.