Українців закликають творити безбар’єрність у новій національній кампанії

Українців закликають творити безбар’єрність у новій національній кампанії

В Україні розпочалася національна кампанія соціальних змін «Безбар’єрність – це коли можеш», спрямована на розширення суспільного розуміння інклюзії та формування середовища, доступного для кожного.

Ініціатива охоплює шість основних напрямів: фізичну, інформаційну, цифрову, суспільно-громадянську, освітню та економічну безбар’єрність. Її мета — не лише донести суть ідеї, але й стимулювати активну участь громадян у зміні простору навколо себе.

За результатами дослідження Центру соціальних змін та поведінкової економіки, підтриманого ЮНІСЕФ, 87% українців визнають важливість безбар’єрності. Водночас понад чверть опитаних (26%) все ще не мають чіткого уявлення, що саме означає ця концепція.

Перший етап кампанії презентували відео-маніфестом «Коли можеш», що в образній формі демонструє суть безбар’єрності. У другій хвилі заплановані практичні активності, які дозволять громадянам долучитися до перетворень у своїх громадах — від шкіл і медичних закладів до міського простору.

На державному рівні кампанію підтримують міністерства, які втілюють флагманські проєкти у сферах транспорту, культури, спорту, реабілітації та освіти. Серед них — ініціатива Мінінфраструктури «Рух без бар’єрів», що передбачає зручні маршрути для людей з обмеженою мобільністю.

Читайте також: Проблеми вхідних дверей для маломобільних груп населення

Кампанія має на меті зробити безбар’єрність не винятком, а новою нормою в українському суспільстві.
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
Идентификатор: 23794
vikna.ua