Зацікавленість покупців вікон зростає. Про це свідчить кількість відвідувачів на найбільшій віконній платформі OKNA.ua.
За останній тиждень відвідуваність OKNA.ua повернулася до рівня аналогічного минулорічним показникам за данними Google Analytics (GA). Загалом у 2019 році на платформі було 1,38 млн унікальних відвідувачів за даними GA.
Після спаду на початку карантину українці знову планують купувати вікна, двері та аксесуари до них. Вони вивчають пропозиції, але роблять це дещо обережніше.
Читайте ще: Що відвідувачі роблять на OKNA.ua?
Для віконного ринку початок карантину був різким і мав негативні наслідки. Компаніям довелося швидко переорієнтуватися на дистанційну роботу та роботу з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог під час пандемії.
Також світлопрозорі конструкції не є товарами першої необхідності. І за перші два тижні карантину в середньому об’єми продажів впали на 42%, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Зростання відвідуваності свідчить про те, що українці прийняли нову реальність і планують покращувати своє житло. Тим паче, що в ньому доводиться знаходитися постійно.