Результати діяльності компаній за період карантину кардинально відрізняються: від повної зупинки продажів до нарощування їх на понад 20%.
Які наслідки карантину для віконних компаній?

Середній показник змін об’ємів продажу –42%, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Звісно, поки це короткострокове падіння і воно може бути компенсоване відкладеним попитом після адаптації до змін покупців вікон та компаній.

Більшість компаній (57,8%) зазначила падіння доходів на 50% та більше. Майже 87% компаній зазначили зменшення продажів. Майже 13% компаніям вдалося збільшити або зберегти об'єми продажу.
До яких дій вдаються компанії?

Майже всі компанії (98%) відреагували на зміни, хоча пройшло зовсім небагато часу.
Найбільш застосованими антикризовими діями бізнесу стали скорочення робочого тижня (38,6%). Розглядають тимчасово закрити компанію третина (33,7%).
Скоротити робочі місця були змушені 18,1%. Також, відбувається перехід на віддалену роботу та закриття відділів.
Цікаво, що компанії, як антикризові заходи, застосовують протилежні дії. Скоротили рекламну активність третина компаній (32,5%) і збільшили рекламну активність майже така ж кількість — 28,9% опитаних.
Частина компаній (8,4%) скористалася можливістю та пропонує нову продукцію й навіть розширила штат (1,2%).
3,6% компаній розглядають згортання бізнесу взагалі.